IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Ja, tack, det är riktigt tufft. Men vad gör man inte. MF var fruktansvärt, jag var så obeskrivligt lycklig efter testet. Min pappa gick bort i cancer för 2,5 år sedan, 2 månader före vårt bröllop, och vi stod varandra väldigt väldigt nära. Det var väldigt tufft och självklart har jag varit glad sedan dess, men inte såhär genomsyrat lycklig. Därför tog det väldigt hårt med MF.
Hur som helst, nu är vi på banan igen.
Nej, vi har bara gått privat. Jag fixar inte "riktiga" sjukhus så bra sedan allt med pappa och därför valde vi Sophiahemmet. Sen skiljer det 23 år mellan mig och min man, så vi villa starta direkt utan kötid. Han vill inte vänta en minut längre än nödvändigt.
Hur känner du dig? Symtom? Trångt med äggen?
Spännande! Och skönt att ni hinner få ett försök innan jul! Visste ni om att din mans spermier var få, eller fick ni reda på det på utredningen?
Ni behöver inte svara om ni inte vill, men vart i Stockholm bor ni? Själv bor jag i Täby.
Tack! Beklagar din sorg också!
Det förstår jag, ni har ju tid på er även om man vill att det ska hända helst igår.
Det brukar komma symtom snabbt när det närmar sig ÄP. Jag har alltid känt mig som fullproppad med ägg. Har fått ut mellan 12-15 så jag har i alla fall sluppit överstimulering.
Ni behöver inte svara om ni inte vill, men vart i Stockholm bor ni? Själv bor jag i Täby.
Jag bor i Enskede :)
Då är vi nog i samma viktläge :)
Jag vet inte hur man ändrar i startinlägget... Har aldrig startat en tråd... Men jag har sett andra som har kunnat lägga in en tilläggskommentar i sitt startmeddelande. Skriver du via appen eller genom datorn?
Kul att det gick bra på inskrivningen! Då har vi kub dagarna efter varandra :)
Jag mår bra! Men vaknade två gånger i natt att jag fick hugg i magen som höll i sig i typ 10 sek. Det gjorde faktiskt superont! Antingen är jag trög i magen, eller så var det kanske växtvärk? Aja, nu mår jag bra iaf. Var ute och promenerade idag och blev snabbt andfådd och spänningar i magen.
Illamåendet är typ borta...
Hur mår du?