BIM november 2015
Hoppar in här! Fick precis mens. Ny bim 19 november. Äl runt 7e.
Hoppar in här! Fick precis mens. Ny bim 19 november. Äl runt 7e.
Tråkigt att vi hamnade här från oktober, jag fick min mens för 4 dagar sedan på bim +4! Nu har vi bim med en dags skillnad, jag har den 20/11! Vill du följas åt? Så vi kan peppa varandra när det behövs?
Tack! :)
Välkommen! Tråkigt att se dig i novembertråden dock :(Självklart! Välkommen! :)Välkommen! :)
Nej fy va tråkigt! Nej jag fick inget plus innan mensen kom men har fått för mig att jag är låghormonare.. Hade ändå väldigt höga förhoppningar! Men nu är det nya tag som gäller.. Tycker att de här första dagarna har gått fort i alla fall :) hur känner du? Är det första barnet för dig?
Testade alldeles nyss. Vet inte hur jag ska tolka det? Spökstreck? Ni kanske kan hjälpa mig?:)
Hoppas bilden kommer med
Tog detta nyss efter att ha fått ett supersvagt plus imorse.
Får nog bli ett digitalt imorgon! Åh kan knappt tro det..!
Grattis igen!
Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..
Ja! Självklart. Han är ju högst delaktig och väntar lika mycket som mig på ett plus. (Dock tycker han nog det skulle räcka med Ett gravtest och inga äl test då jag känner äl. Men han vet om att jag testar)
Alltså visst är det lite roligt hur livet ändrar sig naturligt ibland :) Jag trodde aldrig att jag skulle tycka det är helt normalt att varje dag föra dagbok över kroppstemperatur, flytningar, mående och när-var-hur man hade sex :P
Tur jag fortfarande är på den nivån att jag håller det lite för mig själv, för min man skulle nog inte tycka det var lika charmigt ;)
Involverar ni era partners i allt? Har de koll på er ägglossning?