• HCS

BIM november 2015

Natalie87W skrev 2015-11-11 10:04:17 följande:

Hej tjejer!

Jag behöver hjälp med att tyda en äl-sticka. Jag fick tidigare äl tror jag, och det här är stickor från lördag (vänster) och söndag (höger). Fick en ungefär lika stark på måndagen men efter det är det bara gått nedåt, och nu har mina bröstvårtor börjat ömma, som de ibland gör mellan äl och bim. Jag har tempat men är osäker på om det stämmer, plus att jag tror jag använder fel sorts temp så tänkte byta.

Hoppas bilden kommer med, och eftersom vi har så många duktiga tjejer här så hoppas jag någon kan hjälpa mig eller varit med om liknande. Men min bim är nog inte längre den 27:e utan runt den 23:e.

Kram på er!

Jag skulle tro att du haft äl (men inte säker) Jag brukar väldigt sällan få fullt utslag dvs starkare än kontrollstrecket på äl test. Dock brukar jag få ömma bröstvårtor mellan äl och bim. :)
  • HCS

Hoppas hoppas! Uppdatera oss när du testat!

nepe skrev 2015-11-11 17:01:35 följande:

Är så nervös :P Så tänker vänta lite till ifall mensen kommer. Annars testar jag på lördag när jag är ledig! Har börjat fått någon sorts vallningar också, funderar på om jag börjar bli sjuk :/

• HCS

Stor styrkekram till dig!

Lilla Luna skrev 2015-11-11 14:33:50 följande:

Nyss pratat med gyn och sitter nu och gråter av frustration. De kan inte flytta min tid om jag inte vill flytta den flera månader framåt, vilket jag verkligen inte vill! Jag hade hoppats på att få hjälp nu! Helst i september då jag kontaktade dem. Känns som ett slag i min redan värkande mage! Ingen akuttid fick jag heller och privata gyn har mina lika fullt.

Extra roligt att flera i min vänskapskrets, i min ålder, har nu gått ut och sagt att de är gravida. Kul för dem men det känns extra hårt då de inte försökt riktigt vilket jag har velat göra i ett års tid men inte fått någon mens.

På något sätt vill jag inte ge upp denna månad än, den har ju bara börjat. Men det känns hopplöst att få plus i år i alla fall. :( men jag hoppas ändå. Riktigt mycket hoppas jag!

• HCS

Spännande! Vill se! :) Jag brukar kunna lägga upp via webbläsare och mobilverisionen, har inte appen i Android.

Anonym (Lf 31) skrev 2015-11-13 09:50:42 följande:

Jag tog ett test nu imorse.

Blev två streck ett väldigt svagt efter två-tre minuter.

Vet inte om det går att lägga upp bild från mobilen..

Bim idag..

Svar på tråden BIM november 2015