BIM november 2015
Klart positiva!! Grattis!!
Här kommer bilden :)
Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)
Klart positiva!! Grattis!!
Här kommer bilden :)
Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)
Jag brukar ha tre dagar innan och själva äl dagen. Mest dagen innan, den dagen jag får positivt äl test.
Grattis till alla plus!! Det är 2 veckor kvar tills man själv kan testa :p Jag undrar om någon här vet när ägglossning brukar inträffa i förhållande till en äl-flytning? Jag ska ha äl på söndag, dag 16 i cykeln, enligt min app (testar inte med stickor) men igår fick jag en ägglossningsflytning (som äggvita). Så nu undrar jag om den kommer i samband med äl, någon eller några dagar före? Någon som vet?
Grattis grattis!!! Själv har jag bim den 19e hoppas vi kommer följas i en graviditet nu också då!
Igår en dag innan BIM testade jag mig med digitaltest. OCH JAG ÄR GRAVID!!! Gravid 1-2 stod det på den. BF enligt sista mens 14/7. Wiiiiii!!
Jag brukar få både dålig hy och illamående innan plus. Håller tummar och tår nu! När tänker du testa igen?
Hej tjejer, är det möjligt att få graviditetssymptom innan det syns positivt på test? Jag hade bim i torsdags och har måttt såå illa ständigt sedan dess och fått otroligt dålig hy.
Testade, som jag skrev igår, hos barnmorskan igårkväll vilket var negativt. Dock hade jag kissat direkt innan jag gick in till henne (visste inte att jag skulle testa) och tränat innan så kissade bara ut massa vatten. Vill såklart inte hoppas på för mycket men tror ni att det finns en chans ändå?
ÄL var säkert sen (om jag ens hade någon) , fick negativa ältest hela tiden innan bm rådade mig att sluta tempa och testa så jag vet inte vad som hände sen.. Så egentligen kanske jag ska ha mens typ imorgon och aldrig borde ha fått upp hoppet ens, men då blir jag seriöst orolig över detta ständiga illamående..
Brukar dyka upp några dagar innan pluset. Typ äl+5, annars brukar det komma senare närmare bim :)
Hoppar in här :)
Å måste fråga HCS dålig hy, finnar å sånt?
Har fått massor senaste dagarna, å brukar inte ha det annars, kan ärligt inte komma ihåg sist.
Hur tidigt får du dålig hy?
Styrkekram!
Heeelt blankt test imorse igen.. Suck..
Äl+4 här såå jobbigt att vänta. När tänker du testa? Jag tar ett testa tidigt på söndag är tanken!
Äl +3 , snacka om låååång väntan till 22e november. Har en känsla av att det inte blev något den här månaden hur som helst, och enligt ett medium som jag var hos för några veckor sedan är det december som är min månad, skeptisk men vi får väl se ;)
Ser där vågar nästan säga grattis!!
Bim -4. Någon som ser något??
Spännande!
Jag kommer också testa på söndag då har jag ÄL +10
Vi är i alla fall tre stycken som testar då! Blir riktigt spännande att se hur det blir ????
Säger som Fian88 äl +. Eftersom tiden mellan mens och äl brukar vara den samma och äl kommer senare kanske det bara är en vecka mellan äl och bim och då hinner det knappt fästa och ev plus kommer då senare. Äl+12 har jag alltid fått klart plus när jag varit gravid :)
Vad ska jag förresten utgå ifrån när jag gör gravtest? Antal dagar efter äl eller utifrån hur lång min mescykel är? Brukar ha en cykel på 29-30 dagar men fick nu äl på dag 19-20.