BIM november 2015
Fick mens idag så hoppar gärna in här! Blir andra försöket efter missfall men 17e försöket sen vi började köra oskyddat.
Vill någon lägga in mig i listan?:)
Fian88, andra barnet, andra försöket efter mf.
Fick mens idag så hoppar gärna in här! Blir andra försöket efter missfall men 17e försöket sen vi började köra oskyddat.
Ja då var det kört för mig' tempen droppade idag så bara invänta menshelvetet!
Så jäkla ledsen nu och livrädd att vi aldrig kommer lyckas....
Hatar kroppen som luras som den gör! Hur fan kan man må så illa som jag gjorde igår och ändå inte vara gravid!
Blir tyngre för varje gång man ska börja om igen! Men på nåt sätt orkar man väl!
Hej på er:) förlåt för mig negativa meddelande!
Hoppar gärna in här! Detta blir vårt femte försök på vår tredje.
Bim 27 november!
Fick ett mail om att det är 15%rabatt på hela sortimentet på apotea.. Kunde ej hålla mig, blev ett gääng tester . Någon som mer Testar " sex varann dag" denna månad? Har ju prickat in ÄL flera månader med sex mest under den tiden och inge plus..
Vi verkar vara ett fåtal som passerat 2-siffrigt i försök.
Hur håller ni ångan uppe? Vi är på försök nr 12....
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Tog ett test nu på morgonen, tycker mig kunna ana ett nästan knappt synbart streck. Åh jag hoppas så! Mår fortfarande illa, men känns i magen lite som att mensen är på ingång :/
Ni som har plussat nu och ni som ha barn sen innan, kände ni mensvärk som att mensen var på gång fast att ni plussade?
Har haft molvärk i 2 veckor, men nu känns det precis dom när mensen ska komma, dock lite små hugg lite då och då vilket jag inte brukar känna i vanliga fall
Var hos gyn idag och det visade sig att jag antagligen inte får ägglossning som jag ska. Förstod det som att äggen mognar men kan inte alltid släppa, så har kanske bara fått ett par ägglossningar det senaste året:(. Ska dit igen för prover och sen ett återbesök. Känns såklart jobbigt men samtidigt skönt att det kollas upp nu!