• Fian88

BIM november 2015

Esirnus skrev 2015-11-16 07:44:04 följande:

Här kommer en bild till på morgonens test, vet inte vad jag ska tro om detta, blått och brett så det borde väl inte vara spök?..

Bilden är lite suddig så svårt att se, du har inte en bild med bättre skärpa?:)
  • Fian88
    Esirnus skrev 2015-11-16 08:17:27 följande:

Fian88; Den här är skarpare tror jag. Känns som att jag spammar tråden med mina bilder nu, haha.

Ser inget tyvärr, men ibland är det svårt att se på datorn om det är svagt. Håller tummarna i alla fall!!:)
  • Fian88
    HCS skrev 2015-11-16 10:11:13 följande:

Tycker det syns nåt mer idag. Vad tror ni?

Ser nått! Spännande:)
  • Fian88
    Min tur skrev 2015-11-16 18:01:26 följande:

Väntan väntan och väntan. BIM +3. Vi fick neg reslutat i fredags. Tuttarna gör inte lika ont, svallningar utan dess like, kissar ofta haft lite värk i livmodern idag, har kissat 7 gånger idag och synat pappret varje gång. Inte ett enda spår av Tant röd. Nytt test iimorgon om ingen mens dyker upp ikväll :)

Spännande! Håller tummarna!:)
  • Fian88
    SofieKristin skrev 2015-11-17 12:07:41 följande:

Jag har BIM 20e enligt appen, men tror den ligger någon dag före.
    Har mått riktigt dåligt sen i lördags när jag började få riktig magvärk/illamående/mage som var i obalans.. Sen har det hållit i sig fast varit mildare sen dess. Fick knappt någon sömn alls på natten lörd-sönd för jag hade så ont.Nu har jag mer en känsla av att kroppen är "ur fas", lätt illamående och har dålig aptit. Har faktiskt aldrig mått såhär i flera dagars tid. Jag undrar verkligen vad det är om det inte är en graviditet pågång?! Då är det ju något annat "fel"...

Brösten känns som vanligt ömma som inför mens, dock har jag idag börjat få vitaktiga ganska rikliga flytningar, och det kan jag inte påminna mig om att jag brukar ha före mens.

Ja vi får se helt enkelt, lite för tidigt att testa än...? Har testlagrets stickor hemma. 

För hur många dagar sen hade du äl? Är bäst att vänta till minst äl+10-12 innan man testar, tar ägget ca 5-10 dagar att vandra ner och fästa och sen ska hormonerna stiga tillräckligt för att kunna mätas med test. Håller tummarna:)
  • Fian88

Vet inte riktigt hur jag känner. Tog ett test idag på äl+10 som var negativt. Egentligen borde jag inte ens testa än eftersom jag kanske inte ens haft äl:'(, ska till gyn på torsdag och ta prov så då får jag väl veta sen om jag fått äl eller inte. Jävla skitkropp som inte fungerar som den ska!:'(. Har samma mensvärk jag brukar ha innan mens så lutar väl åt det..

• Fian88
    HCS skrev 2015-11-17 19:47:21 följande:
    En till bild på samma test
    Ser inget tyvärr men håller tummarna!:)
  • Fian88

Kunde inte låta bli att testa idag igen, tycker ju jag kan skymta något (i verkligheten i alla fall) men är antagligen spök! Men hoppas ju ändå såklart:)

• Fian88
    Charliie skrev 2015-11-18 06:50:32 följande:

Jag plussade nyss! :) bim-2 :)

Grattis:)
Svar på tråden BIM november 2015