• Fian88

BIM november 2015

Snacka om förvirrande morgon! Tog ett test som inom ca 2-3 min visade ett blått streck men bara knappt halvvägs genom rutan (blev tydligare efter hand), tyckte det såg konstigt ut så tog det andra testet från samma förpackning och doppade i samma urin, blankt! Efter testtiden så skymtade jag ett blått streck men det ska man ju inte lita på. Ringde Clear Blue och hon tyckte jag skulle lita på det positiva testet, vågar inte det så ska ta nytt imorgon. Hon sa att eftersom testen läser från hcg 25 så KAN det vara så att man kan få två olika resultat om hcg ligger på tex 23-24, alltså att det ena testet kände av det men inte det andra. Så håll nu tummarna är ni snälla, hoppas så att det är det positiva som stämmer!!

• Fian88
    HCS skrev 2015-11-19 10:31:50 följande:

Här är mitt test från i lorse. Ingen mens än.. ser ni strecket?

Ser tyvärr inget:(
  • Fian88
    Esirnus skrev 2015-11-19 13:42:49 följande:
    Det där ser jag som klart positivt!! :D
    Ja eller hur!! Men blir så misstänksam eftersom endast halva testet blev positivt inom 3 min, resten kom sen efter hand. Vågar som sagt inte hoppas än, ska ta ett nytt imorgon:)
  • Fian88
    halo83 skrev 2015-11-19 13:48:39 följande:

Jag tycker det e plus på båda! :)

Ska ta ett nytt imorgon och hoppas verkligen att det blir plus då, vågar ej lita på dagens resultat eftersom det blev så märkligt med hur plusset kom:/
  • Fian88
    Esirnus skrev 2015-11-19 14:37:58 följande:
    Jag håller tummarna för oss, mitt cb i måndags morgon var ju supersvagt och kanske bara ett spök, men jag hoppas att det är något!! Ska testa imorgon igen, ska du med det? :)
    Spännande att se hur det går för oss!!:)
  • Fian88
    Fia90 skrev 2015-11-19 16:17:58 följande:

BIM+2 och testade nyss fullkomligt blankt. Så besviken men det är väl bara att acceptera.

Hur många timmar höll du dig och hur många dagar efter äl är du på? Vissa har ju kort lutealfas och då måste man nog använda morgonurin även om det är efter bim.
  • Fian88
    emzerus skrev 2015-11-19 16:47:45 följande:
    Jag ser ett streck på båda testen men klart tydligast på det nedersta. Hoppas att du får en tydligare plus om ett par dagar :) Håller tummarna!
    Tack:)
  • Fian88
    Malin 845 skrev 2015-11-19 18:48:18 följande:

Hej, har inte varit så aktiv här. Mitt bim skulle varit för några dagar sen, och då äl skulle varit (egentligen) så stegrades testen men blev inte positiva. Så jag slutade med äl testerna.

Pga rikliga flytningar så tog jag ett äl test. Och nu fick jag detta.. Positivt test imorgon eller vad tror ni? :D

Ser inte bild på mobilen men om du har bim nu och äl-testet är positivt så kan det ju tyda på graviditet. Eller brukar du ha väldigt oregelbunden cykel?
  • Fian88
    Malin 845 skrev 2015-11-19 21:25:54 följande:
    Har väldigt oregelbunden cykel tyvärr. 65 och 85 dagar senaste månaderna, men nu verkar ju testet vara positivt för äl iallafall :). Tog en grav sticka med som var blank. Så lång cykel denna gången med men inte som innan :P
    Fy vad drygt!:(
    Men då är det ju positivt i alla fall, ligg på ordentligt nu!;)
  • Fian88
    Esirnus skrev 2015-11-20 03:47:00 följande:

2 dagar kvar till bim, ser ni? Är helt skakis :S hjälp, kan det verkligen vara något?..

Skymtar något men på datorn ser det lite grått ut..
    Men håller tummarna!:)
    Tyvärr var mitt falskt positivt och mensen kom inatt:(
  • Fian88
    Anonym (Orolig) skrev 2015-11-20 09:33:10 följande:

Men det syntes ju verkligen streck!

Å blir orolig att mitt plus är falskt också :(

Ja men det var ju bara knappt halva som kom inom tiden, så antagligen var det väl fel på testet.
Svar på tråden BIM november 2015