BIM november 2015
Ja, precis min tanke :)
Vad jobbigt att det är så. Gör ju inte barnproduceringen mer enkel direkt. Kag hoppas verkligen att ni får svar snart och at det löser sig.
Ska bli intressant och följa er resa, om jag får? :)
Ja, precis min tanke :)
Vad jobbigt att det är så. Gör ju inte barnproduceringen mer enkel direkt. Kag hoppas verkligen att ni får svar snart och at det löser sig.
Ska bli intressant och följa er resa, om jag får? :)
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Hörni jag har en fråga till er, man läser ju mycket om tips på att bli gravid och en sak som nämns är ju koffein! Har ni dragit ner på kaffet ni som är kaffedrickare? ( eller Cola, te också för den delen) Jag tycker det är så hiimla svårt :P
Grattis till alla nya plus! Hoppas att fler rullar in under manaden! Blir sa glad for er alla
Jag ar ju inte haft AL an denna manad sa nu ar det bara trakig vantan som galler. Vantan mellan AL och BIM kanns pa nat satt battre an vantan mellan mens och AL.
Enligt min app ska jag ha AL den 15e November, men eftersom min mens var sa oregelbunden sist har jag bestamt mig for att borja anvanda mina AL stickor fran idag tills jag far positivt svar. Mensen tog slut i onsdags sa ar ju inte helt orimiligt att man kan fa en tidig AL. Imorse var testet blankt, men jag har nu ett stort lager av AL tester sa de racker i over en manad, haha!
Slutade med P-piller 13 september och fortfarande noll antydan till mens (!!) Har gjort flera gravtest som alla varit så negativa det bara går. Så jag är kanske den enda här som faktiskt på ett sätt längtar efter mensen bara för att känna att kroppen är på banan igen... Varje dag utan mens känns som ett nedslag på något sätt.. Hur var det för er när ni slutade med preventivmedel?
GRATTIS till alla plus!! Såå glad för er skull! Hade så många sidor att läsa så kan inte svara en och en <3
Stryk mig. Fått min mens. Så inte tog det sig på 8:e försöket heller.
Dubbelkollar idag med ett test från Lloydd Apotek, Bim +3......två streck är positivt. Jag andas ut och är lycklig!!