BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Någon som prövat rosenrot?
Halleluja! Fick plus idag på bim-4! Så glad att min lilla skrutt ska bli storasyster!
Grattis till alla plus...november verkar vara en bra månad, hoppas bara det gäller för mig med...är i slutet av min äl så är länge kvar innan bim o vågar inte testa på bim..fick ju som sagt mensen två dagar senare förra gången så hoppet kommer inte infinna sig förren några dagar efter bim. Om mensen inte kommer på bim ska jag nog försöka hålla mig iallafall två dagar innan jag tar ett test. Har bara ett digitalt hemma o vill inte använda det i onödan...
Halleluja! Fick plus idag på bim-4! Så glad att min lilla skrutt ska bli storasyster!
Tack! Håller tummar och tår för dig också!
Grattis till alla fina plus!
November rules!!
Någon som brukar svullna upp el samla på sig vätska efter äl? Vägde mig just o vägde typ tre kg mer än igår morse el om det var imorse. ..
Hallå,
Hade bim i tisdags, har fortfarande inte fått min mens och den känns inte alls på väg. Får inte heller ett plus på gravstickan. Någon som är med om detta med?
Har annars rätt många symtomer av att jag skulle kunna vara gravid:)