• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Yennie88
    Miniflicka93 skrev 2015-11-07 21:34:56 följande:

Hahanä usch nu har jag la den knäppaste frågan men då folk är så öppna här inne tänkte jag att ja lika gärna kunde fråga! Jag har precis haft ägglossning och hade så satans ont under samlaget. Va öm vid "slidöppningen" och fick ont i nedre nedel av magen. Kändes som att de va något i vägen o allt va allmänt förjävligt! Haha. Är även så öm i nedredelen av magen att de värker till när jag hostar och skrattar! Kan detta vara förnågot? Är det vanligt? Någon annan som haft ont under samlag vid äl?

Jag brukar ha liknande smärta som du beskriver.

En gång hade jag så ont och det strålade till rumpan så jag kunde knappt sitta ner. Idag kan jag inte slappna av helt i magen för då känns det som att allt ska "ramla" ut för att det är så svullet.
  • Miniflicka93
    Yennie88 skrev 2015-11-07 21:56:14 följande:

Jag brukar ha liknande smärta som du beskriver.

En gång hade jag så ont och det strålade till rumpan så jag kunde knappt sitta ner. Idag kan jag inte slappna av helt i magen för då känns det som att allt ska "ramla" ut för att det är så svullet.

Vad skönt att jag inte är ensam! Hoppas det kommer något riktigt bra ur denna smärta bara! ;) kan ha massa ont om jag får bli gravid ;)
  • C ecilia
    Pumpalens skrev 2015-11-07 18:30:17 följande:

Hallå,

Hade bim i tisdags, har fortfarande inte fått min mens och den känns inte alls på väg. Får inte heller ett plus på gravstickan. Någon som är med om detta med?

Har annars rätt många symtomer av att jag skulle kunna vara gravid:)

Det är jobbigt att inte veta, men vissa plussar långt efter bim har man hört. Förra månaden väntade jag mens 4 okt men den kom inte för än den 18, så trodde till en början att jag var gravid. Men det berodde på oregelbunden cykel efter amning. :/ hoppas du plussar! :)
  • C ecilia
    Jempan85 skrev 2015-11-07 16:29:39 följande:

Halleluja! Fick plus idag på bim-4! Så glad att min lilla skrutt ska bli storasyster!

Men så härligt!! Grattis :) visst var din flicka runt ett år som min? Jag har bim den 15 nov, men man blir lite peppad att testa lite tidigare än bim nu!
  • Jempan85
    lillverra skrev (null) följande:

Stort grattis, just haft äl igår, hoppas innerligt att det tar sig nu så min dotter också får bli stora syster..

Tack! Håller tummarna för er också då!
  • Jempan85
    C ecilia skrev (null) följande:
    Men så härligt!! Grattis :) visst var din flicka runt ett år som min? Jag har bim den 15 nov, men man blir lite peppad att testa lite tidigare än bim nu!
    Ja, precis! Hade ju ingen äl ens förra månaden så blev så glad nu att det tog sig! Plussade med första 3 dagar innan och nu 4 dagar innan mens. Kan aldrig hålla mig, haha. Hoppas det blir för er också nu då, inte långt kvar att vänta nu! Kikar in här och ser hur det går för dig! Kram
  • Ev1l

Hur mår ni nu? Jag såg nått konstigt i trosan idag, typ som lite lite brunaktig flytning, va jätteliten spott typ, och när jag torka mig fick jag lite på pappret, men det va ljusbrunt, aldrig haft så, hade även lite värk i i tjejmagen, är på äl+7

Fler?

Jag tänker testa mig nästa söndag, vi vill ju så gärna ha ett plus,

• Miniflicka93
    Ev1l skrev 2015-11-07 22:47:29 följande:

Hur mår ni nu? Jag såg nått konstigt i trosan idag, typ som lite lite brunaktig flytning, va jätteliten spott typ, och när jag torka mig fick jag lite på pappret, men det va ljusbrunt, aldrig haft så, hade även lite värk i i tjejmagen, är på äl+7

Fler?

Jag tänker testa mig nästa söndag, vi vill ju så gärna ha ett plus,

Kanske är en nidis? :)
  • Ev1l
    Miniflicka93 skrev 2015-11-07 23:00:06 följande:

Kanske är en nidis? :)

Ja men va så ljusbrunt, knappt märktbarn, men när man aldrig haft så förut så märken man sånt direkt,

Men nidblödningar kan väl vara olika? Behöver väl inte vara blod och sånt? Tycker det är konstigt att få sånt så långt innan mensen, ja tankarna snurrar ju hejvilt :)
  • Miniflicka93
    Ev1l skrev 2015-11-07 23:12:30 följande:

Ja men va så ljusbrunt, knappt märktbarn, men när man aldrig haft så förut så märken man sånt direkt,

Men nidblödningar kan väl vara olika? Behöver väl inte vara blod och sånt? Tycker det är konstigt att få sånt så långt innan mensen, ja tankarna snurrar ju hejvilt :)

Rätta mig om jag har fel men nidis är väl när ägget fäster? :) och de kan mycket väl fästa 7 dagar efter ägglossning! :D håller tummar o tår för dig
Svar på tråden BIM november 2015