• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • MrsAK

BIM +2 idag, fortfarande ingen mens och inget plus. Brösten har börjat ömma lite samt att jag kissar väldigt ofta och på nätterna, tröttheten går knappt att beskriva..

Blir ett nytt test imorgonbitti, hoppas!!

• glittersol
    MrsAK skrev 2015-11-12 21:02:31 följande:

BIM +2 idag, fortfarande ingen mens och inget plus. Brösten har börjat ömma lite samt att jag kissar väldigt ofta och på nätterna, tröttheten går knappt att beskriva..

Blir ett nytt test imorgonbitti, hoppas!!

Åh håller tummar och tår
  • Anonym (mammatillenliten)
    glittersol skrev 2015-11-12 20:21:57 följande:

Det är första barnet

Känner inte mycket alls faktisk

Lite ömma bröst och lite lite molvärk, vart trött men det är jag ofta

Ni har ett barn innan förstår jag?

Vilket försök är ni på nu?

Spännande!! Du får uppdatera oss imorgon när du testat! Ja det har vi. En tjej på 1,5 år! Vi är på andra riktiga försöket bara.. Men när man väl bestämt sig vill man ju att det sker på en gång!
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-12 21:41:03 följande:

Spännande!! Du får uppdatera oss imorgon när du testat! Ja det har vi. En tjej på 1,5 år! Vi är på andra riktiga försöket bara.. Men när man väl bestämt sig vill man ju att det sker på en gång!

Tokblankt!

Fan skulle inte testat dom där irriterande känslorna kommer då, och ändå vet jag att det inte är kört än och att snittet för att bli gravid är typ sju månader.

Jaja bita ihop och hoppas!

[quote=75997107][quote-nick]glittersol skrev 2015-11-13 05:53:45 följande:[/quote-nick]Tokblankt!

Fan skulle inte testat dom där irriterande känslorna kommer då, och ändå vet jag att det inte är kört än och att snittet för att bli gravid är typ sju månader.

Jaja bita ihop och hoppas![/quote

Åh nej vad tråkigt!! nej man ska inte testa förs mensen är sen... Man blir alltid så besviken. Men det är som sagt inte för sent än. Det tar tid...heja dig!

BIM idag enligt min app. Förra månaden kom mensen två dagar senare än vanligt så än ser jag inte att mensen är sen... Vaknade och mår faktilst illa. Vet inte om det är inbillning eller inte. Har lite smått molvärk från och till men det har jag alltid innan mens.. Vill så mycket och det känns som om det är för tidigt att det tar sig på andra försöket liksom.

• glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-13 06:48:28 följande:

BIM idag enligt min app. Förra månaden kom mensen två dagar senare än vanligt så än ser jag inte att mensen är sen... Vaknade och mår faktilst illa. Vet inte om det är inbillning eller inte. Har lite smått molvärk från och till men det har jag alltid innan mens.. Vill så mycket och det känns som om det är för tidigt att det tar sig på andra försöket liksom.

Håller tummarna!
  • Min tur

BIM idag. Inte ett enda tecken på att Tant röd är på väg och dessvärre inte heller något plus. Får bita ihop ett gäng dagar och invänta Tanten eller göra nytt test.

• babytjejen

Drömde att jag fick ett plus och blev såååå besviken när jag vaknade o insåg att det bara var en dröm :(

Svar på tråden BIM november 2015