BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Spännande!
Jag kommer också testa på söndag då har jag ÄL +10
Vi är i alla fall tre stycken som testar då! Blir riktigt spännande att se hur det blir ????
Säger som Fian88 äl +. Eftersom tiden mellan mens och äl brukar vara den samma och äl kommer senare kanske det bara är en vecka mellan äl och bim och då hinner det knappt fästa och ev plus kommer då senare. Äl+12 har jag alltid fått klart plus när jag varit gravid :)
Vad ska jag förresten utgå ifrån när jag gör gravtest? Antal dagar efter äl eller utifrån hur lång min mescykel är? Brukar ha en cykel på 29-30 dagar men fick nu äl på dag 19-20.
Hej tjejer!
Jag behöver hjälp med att tyda en äl-sticka. Jag fick tidigare äl tror jag, och det här är stickor från lördag (vänster) och söndag (höger). Fick en ungefär lika stark på måndagen men efter det är det bara gått nedåt, och nu har mina bröstvårtor börjat ömma, som de ibland gör mellan äl och bim. Jag har tempat men är osäker på om det stämmer, plus att jag tror jag använder fel sorts temp så tänkte byta.
Hoppas bilden kommer med, och eftersom vi har så många duktiga tjejer här så hoppas jag någon kan hjälpa mig eller varit med om liknande. Men min bim är nog inte längre den 27:e utan runt den 23:e.
Kram på er!
Äl+11 idag och negativt cb i morse. Får nog inse att det inte tagit sig denna månaden heller. Mensen kommer säkert på lördag.
Tack tjejer ni som svarat! Köpt fler test så tar ett nytt på fredag :)
Äl+4 här såå jobbigt att vänta. När tänker du testa? Jag tar ett testa tidigt på söndag är tanken!
Hej
Jag har ägglossning idag, har försökt få syskon i snart 6 månader, första barnet fick vi på första försöket direkt efter att jag slutade med ppiller så det känns lite jobbigt att inget händer. Har fått ett par plus men inget som höll längre än 1-1½ vecka. BIM 24 november
ÄL +9 idag, kan ev. Vara +11 då det kändes som ÄL 2 dagar tidigare än beräknat. Har haft som lätt mensvärk till och från i två dagar, pms-humör, ena bröstet väldigt ömt och liksom ilar mot srmhålan och idag värk i ryggslutet. Säkert bara inbillningar men svårt att inte hoppas på ett plus om några dagar! Ska försöka hålla mig tills på måndag med test.
Nyss pratat med gyn och sitter nu och gråter av frustration. De kan inte flytta min tid om jag inte vill flytta den flera månader framåt, vilket jag verkligen inte vill! Jag hade hoppats på att få hjälp nu! Helst i september då jag kontaktade dem. Känns som ett slag i min redan värkande mage! Ingen akuttid fick jag heller och privata gyn har mina lika fullt.
Extra roligt att flera i min vänskapskrets, i min ålder, har nu gått ut och sagt att de är gravida. Kul för dem men det känns extra hårt då de inte försökt riktigt vilket jag har velat göra i ett års tid men inte fått någon mens.
På något sätt vill jag inte ge upp denna månad än, den har ju bara börjat. Men det känns hopplöst att få plus i år i alla fall. :( men jag hoppas ändå. Riktigt mycket hoppas jag!