• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • SamsonS

Jag mår så himla illa hela tiden. BIM -2 idag, tog ett test igår men det var negativt. Vill bara testa hela tiden men jag MÅSTE hålla mig! ????

• Anonym (Hodej)

Har bim den 20 omkring. Får se hur det går... Första försök på första barn

• Lottch3n
    SamsonS skrev 2015-11-02 18:04:03 följande:

Jag mår så himla illa hela tiden. BIM -2 idag, tog ett test igår men det var negativt. Vill bara testa hela tiden men jag MÅSTE hålla mig! ????

Samma här, och det är värre på kvällarna tycker jag :/ Är också på BIM -2.. Men ingen mens i sikte än.. Om den inte kommit imorgon när jag vaknar blir det nog ett test även om jag tänkte vänta tills den e försenad.. Såå svårt att inte testa ju!!

Håller mina tummar för dig!
  • Kzon
    Oviss01 skrev 2015-11-02 10:29:55 följande:

Blir dyrt med alla tester när mensen är oregelbunden som den är för mig nu efter p-piller... Först tog det 6 veckor innan första mensen efter piller kom. Sedan efter lite mer än 4 veckor kom en liten blödning som varade några dagar (behövde inte tampong ens). Dock kom den dagen efter jag varit på cellprovtagning.

Nu har det gått 6 veckor sedan förra mensen och jag funderar på om jag ska testa igen...Var negativt förra veckan. De här testen kommer ruinera mig

Vet inte hur länge man kan vänta med att kolla att man ens har ägglossning.

Sen är det så också att jag länge velat byta jobb, och så ringde de i torsdags från ett jobb jag inte ens sökt. Imorgon är det intervju, sedan, om allt går vägen, är det 6 månaders provanställning....detta ställer ju till det lite i bebisverkstaden.

Jag sitter i samma sist som dig. BIM på fredag, arbetsintervju på fredag också. Kan antingen bli en fantastisk dag eller gå helt åt skogen :/
  • dundernina
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-02 17:34:30 följande:

Biiiild :) :) :)

Det är för svagt för att få på bild.. men ska köra ett cb imorrn bitti.. hoppas hoppas hoppas hoppas
  • Oviss01
    Kzon skrev 2015-11-02 18:13:54 följande:

Jag sitter i samma sist som dig. BIM på fredag, arbetsintervju på fredag också. Kan antingen bli en fantastisk dag eller gå helt åt skogen :/

Hur känner du för situationen om du skulle få både jobb och plus? Jag tycker det känns jättejobbigt..
  • Körsbärsblomma
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

Stort grattis! :)
  • 8airam8

Härligt med de positiva testerna som börjat drälla in nu!

Skulle någon kunna lägga till mig på BIM-listan den 10 november? Råkade falla bort, såg jag.

• Körsbärsblomma
    MaryCherry skrev 2015-11-02 07:05:28 följande:
    Stort grattis!!

Jag fick oxå bekräftat att jag är gravid igår. Har haft det på känn någon vecka :)
    Grattis! :)
  • Körsbärsblomma
    Millan1984 skrev 2015-11-02 13:51:59 följande:

Grattis till + Halo83 :) själv har jag 8 dagar kvar till bim :)

helgen har spenderats i soffan med en magsjuk dotter, än har man inte åkt dit *ta i trä*.

Ni som har barn sen innan, blev det vaginal eller kejsarsnitt? själv snittades jag sist pga sätesbjudning. Hoppas att med nästa barn kunna föda vaginalt, men det får tiden utvisa....

Stort grattis till alla er som hittills har plussat! Får hoppas våra små vill stanna. Vore kul att följas åt i en BF tråd. :)

Jag födde vaginalt och allt gick bra!
Svar på tråden BIM november 2015