BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jag mår så himla illa hela tiden. BIM -2 idag, tog ett test igår men det var negativt. Vill bara testa hela tiden men jag MÅSTE hålla mig! ????
Har bim den 20 omkring. Får se hur det går... Första försök på första barn
Jag mår så himla illa hela tiden. BIM -2 idag, tog ett test igår men det var negativt. Vill bara testa hela tiden men jag MÅSTE hålla mig! ????
Blir dyrt med alla tester när mensen är oregelbunden som den är för mig nu efter p-piller... Först tog det 6 veckor innan första mensen efter piller kom. Sedan efter lite mer än 4 veckor kom en liten blödning som varade några dagar (behövde inte tampong ens). Dock kom den dagen efter jag varit på cellprovtagning.
Nu har det gått 6 veckor sedan förra mensen och jag funderar på om jag ska testa igen...Var negativt förra veckan. De här testen kommer ruinera mig
Vet inte hur länge man kan vänta med att kolla att man ens har ägglossning.
Sen är det så också att jag länge velat byta jobb, och så ringde de i torsdags från ett jobb jag inte ens sökt. Imorgon är det intervju, sedan, om allt går vägen, är det 6 månaders provanställning....detta ställer ju till det lite i bebisverkstaden.
Biiiild :) :) :)
Jag sitter i samma sist som dig. BIM på fredag, arbetsintervju på fredag också. Kan antingen bli en fantastisk dag eller gå helt åt skogen :/
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Härligt med de positiva testerna som börjat drälla in nu!
Skulle någon kunna lägga till mig på BIM-listan den 10 november? Råkade falla bort, såg jag.
Grattis till + Halo83 :) själv har jag 8 dagar kvar till bim :)
helgen har spenderats i soffan med en magsjuk dotter, än har man inte åkt dit *ta i trä*.
Ni som har barn sen innan, blev det vaginal eller kejsarsnitt? själv snittades jag sist pga sätesbjudning. Hoppas att med nästa barn kunna föda vaginalt, men det får tiden utvisa....