BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
fick ett svagt plusstreck på grav-stickan imorse. Är i chocktillstånd. Mådde dåligt igår och trodde att det var maginfluensa men hoppades ändå på plus.
Ska ta ett cg-digital imorogn men är troligtvis i vecka 1-2.
kunde inte låta bli att berätta för min man det första jag gjorde. Fattar inte att det gick så snabbt att bli gravid. Var beredd på att det skulle vara svårt att få pluset men det gick utan att mensen ens kommit igång efter graviditeten.
Grattis igen halo83!!!
Åh tack ! Ja när alla andra grafer gett en hopp så var det denna som gjorde mig mest skeptisk till att det tagit sig.. Å så är jag gravid lixom!!!
Grattis här med!
Kul att din avvikande graf betydde nåt.
/analysnörden
BIM på onsdag och det känns precis som att mensen ska komma när som helst.
Mår dock illa mer eller mindre hela tiden. Stegring på ÄL test i förrgår, men igår var det svagare igen. Har molvärk hela tiden, ibland känns det som vid mens och ibland helt annorlunda. Åh, hoppas det gick vägen denna gången.
BIM på onsdag och det känns precis som att mensen ska komma när som helst.
Mår dock illa mer eller mindre hela tiden. Stegring på ÄL test i förrgår, men igår var det svagare igen. Har molvärk hela tiden, ibland känns det som vid mens och ibland helt annorlunda. Åh, hoppas det gick vägen denna gången.