• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Caligirl90

En liten uppdatering från min sida, fick jättesvaga plus tre dagar i rad och massa symptom, igår på äl-12 fick jag en pytteblödning som inte krävde något skydd så fick ändå lite hopp, men idag verkar mensen vara här och tempen är lägre idag också tyvärr :/ Nya tag!

• Oviss01

Blir dyrt med alla tester när mensen är oregelbunden som den är för mig nu efter p-piller... Först tog det 6 veckor innan första mensen efter piller kom. Sedan efter lite mer än 4 veckor kom en liten blödning som varade några dagar (behövde inte tampong ens). Dock kom den dagen efter jag varit på cellprovtagning.

Nu har det gått 6 veckor sedan förra mensen och jag funderar på om jag ska testa igen...Var negativt förra veckan. De här testen kommer ruinera mig

Vet inte hur länge man kan vänta med att kolla att man ens har ägglossning.

Sen är det så också att jag länge velat byta jobb, och så ringde de i torsdags från ett jobb jag inte ens sökt. Imorgon är det intervju, sedan, om allt går vägen, är det 6 månaders provanställning....detta ställer ju till det lite i bebisverkstaden.

• SamsonS
    halfmoon skrev 2015-11-02 10:17:37 följande:
    Spännande! :) Hoppas det har tagit sig! Jag har också molvärk mest hela tiden nu. Inte BIM förrän söndag dock. Kan inte minnas om jag alltid brukar ha såhär mellan äl och mens eller om det kanske är extra känslighet efter missfallet.
    Håller tummarna för dig också!
    Jag har haft molvärk sen beräknad ÄL. Dock har jag inte fått några positiva ÄL test men har lyckats pricka in ÄL enligt appen iaf.
    Brukar ha molvärk lite till och från under hela cykeln, men inte såhär. Känner ju säkert efter lire extra eftersom man så gärna vill. Min mens brukar annars börja med stark mensvärk samma dag eller dagen innan mensen kommer, men så känns det inte riktigt nu. Har även reagerat på mitt humör, blev arg och började nästan gråta för att mannen inte plockat undan efter sig, märkligt :P
  • SamsonS
    Oviss01 skrev 2015-11-02 10:29:55 följande:

Blir dyrt med alla tester när mensen är oregelbunden som den är för mig nu efter p-piller... Först tog det 6 veckor innan första mensen efter piller kom. Sedan efter lite mer än 4 veckor kom en liten blödning som varade några dagar (behövde inte tampong ens). Dock kom den dagen efter jag varit på cellprovtagning.

Nu har det gått 6 veckor sedan förra mensen och jag funderar på om jag ska testa igen...Var negativt förra veckan. De här testen kommer ruinera mig

Sen är det så också att jag länge velat byta jobb, och så ringde de i torsdags från ett jobb jag inte ens sökt. Imorgon är det intervju, sedan, om allt går vägen, är det 6 månaders provanställning....detta ställer ju till det lite i bebisverkstaden.

Jag har också lite oregelbunden mens och har haft det sen dottern föddes. Har testat med ÄL test varje dag i snart 4 veckors tid men fortfarande inte fått något positivt. Har enligt appen BIM på onsdag men det kan man ju inte riktigt lita på. Hoppas så på att jag haft så kort stegring så jag inte lyckats upptäcka den. Men nej, det är ju inte billigt att försöka bli gravid :P
  • S0ckert0ppen
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

STORT GRATTIS!!!!!!!

Hoppas åxå på plus så vi kan följas åt i en BF tråd!
  • dundernina

Zeeeeta: testade du igår? Hur gick det?

Jag kommer testa imorrn Bim-4.. kan inte hålla mig

Grattis till alla plus

• Cfmilla
    Oviss01 skrev 2015-11-02 10:29:55 följande:

Undrar också hur länge man ska vänta innan man kan kolla om har äl eller inte!!
  • Lottch3n

BIM på onsdag. Haft konstiga känningar i nedre delen av magen sen ÄL+3-4.. Nu är det som bortblåst.. Enda jag känner nu är enormt ömma bröst..
    Får väl se om mensen dyker upp på onsdag :( brukar alltid känna av den två dagar innan, men ingenting nu? :/

Grattis till er som plussat! :)

• Zeeeeta
    dundernina skrev 2015-11-02 11:29:52 följande:

Zeeeeta: testade du igår? Hur gick det?

Jag kommer testa imorrn Bim-4.. kan inte hålla mig

Grattis till alla plus

Testade idag, negativt bim -3.. men finns hopp än!
  • Millan1984

Grattis till + Halo83 :) själv har jag 8 dagar kvar till bim :)

helgen har spenderats i soffan med en magsjuk dotter, än har man inte åkt dit *ta i trä*.

Ni som har barn sen innan, blev det vaginal eller kejsarsnitt? själv snittades jag sist pga sätesbjudning. Hoppas att med nästa barn kunna föda vaginalt, men det får tiden utvisa....

Svar på tråden BIM november 2015