BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
En liten uppdatering från min sida, fick jättesvaga plus tre dagar i rad och massa symptom, igår på äl-12 fick jag en pytteblödning som inte krävde något skydd så fick ändå lite hopp, men idag verkar mensen vara här och tempen är lägre idag också tyvärr :/ Nya tag!
Blir dyrt med alla tester när mensen är oregelbunden som den är för mig nu efter p-piller... Först tog det 6 veckor innan första mensen efter piller kom. Sedan efter lite mer än 4 veckor kom en liten blödning som varade några dagar (behövde inte tampong ens). Dock kom den dagen efter jag varit på cellprovtagning.
Nu har det gått 6 veckor sedan förra mensen och jag funderar på om jag ska testa igen...Var negativt förra veckan. De här testen kommer ruinera mig
Vet inte hur länge man kan vänta med att kolla att man ens har ägglossning.
Sen är det så också att jag länge velat byta jobb, och så ringde de i torsdags från ett jobb jag inte ens sökt. Imorgon är det intervju, sedan, om allt går vägen, är det 6 månaders provanställning....detta ställer ju till det lite i bebisverkstaden.
Blir dyrt med alla tester när mensen är oregelbunden som den är för mig nu efter p-piller... Först tog det 6 veckor innan första mensen efter piller kom. Sedan efter lite mer än 4 veckor kom en liten blödning som varade några dagar (behövde inte tampong ens). Dock kom den dagen efter jag varit på cellprovtagning.
Nu har det gått 6 veckor sedan förra mensen och jag funderar på om jag ska testa igen...Var negativt förra veckan. De här testen kommer ruinera mig
Sen är det så också att jag länge velat byta jobb, och så ringde de i torsdags från ett jobb jag inte ens sökt. Imorgon är det intervju, sedan, om allt går vägen, är det 6 månaders provanställning....detta ställer ju till det lite i bebisverkstaden.
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Zeeeeta: testade du igår? Hur gick det?
Jag kommer testa imorrn Bim-4.. kan inte hålla mig
Grattis till alla plus
BIM på onsdag. Haft konstiga känningar i nedre delen av magen sen ÄL+3-4.. Nu är det som bortblåst.. Enda jag känner nu är enormt ömma bröst..
Får väl se om mensen dyker upp på onsdag :( brukar alltid känna av den två dagar innan, men ingenting nu? :/
Grattis till er som plussat! :)
Zeeeeta: testade du igår? Hur gick det?
Jag kommer testa imorrn Bim-4.. kan inte hålla mig
Grattis till alla plus
Grattis till + Halo83 :) själv har jag 8 dagar kvar till bim :)
helgen har spenderats i soffan med en magsjuk dotter, än har man inte åkt dit *ta i trä*.
Ni som har barn sen innan, blev det vaginal eller kejsarsnitt? själv snittades jag sist pga sätesbjudning. Hoppas att med nästa barn kunna föda vaginalt, men det får tiden utvisa....