• smulis85

BIM-DECEMBER

Äntligen efter 2år jätte längtan har min man kommit ikapp med längtan till barn! Hoppas jag kan få vara med här och peppa varandra till ett plus!

Har precis fått slut på mensen och har lite oregelbunden mens men troligen bim runt den 6 december :) första barnet och första försöket :)

• smulis85

Vad dagarna går långsamt har inte ens haft ägglossning än, är ju massa dagar kvar till både äl och bim och det är de ända jag kan tänka på.

• smulis85
    Lilla Luna skrev 2015-11-16 16:29:16 följande:
    Kan inte annat än att hålla med.. Första gången jag kan räkna dagar och vänta med spänning, så är inte mensen över än. Vet dock inte när jag har äl men det ska bli roligt att försöka lista ut det och verkligen försöka.
    Eller hur jätte spännande är det. Vet inte heller när jag har äl men brukar känna det hoppas dock att de blir till helgen då min man är hemma. Han jobbar nämligen på annan ort så han är borta mån-tor varje vecka.
  • smulis85

Någon mer som brukar få finnar runt äl? Har märkt att när finnarna kommer efter mensen har jag snart äl flytningar. Skit jobbigt med finnar i ansiktet men kan ju hoppas nu denna månad att de är ett tecken på att jag snart har äl.

Hoppas på äl i helgen :)

• smulis85
    GästenT skrev 2015-11-19 17:42:17 följande:
    Samma här! Finnarna från mensen hinner precis försvinna så kommer det en jäklans massa igen vid äl... Undrar hur det bli när man väl blir gravid sen?
    Hehe ja de lär bli mycket finnar här då i alla fall men då är man ju gravid och överlycklig i alla fall :)
  • smulis85
    mininiss skrev 2015-11-19 19:18:29 följande:

Hjälp jag har inte fått flytningar men har ont som bara den i bröstvårtorna och bröstet och 

molande mensvärk känns som de drar sig och sliter vid nedre delen av magen och illamående och smakar blod i min mun och blivit känslig mot lukter jag har bim 25e tog ett test idag med de va negativ 

har aldrig känt så när jag ska få mens

de första försöket att få barn och har inte barn sen tidigare 
    Kanske tidigt att testa? Själv har jag oftast ont i brösten en vecka innan mens. Men självklart kan du vara gravid även om testet visar negativt nu är dock ingen expert här då de är mitt första försök att bli gravid.
  • smulis85
    Cfmilla skrev 2015-11-19 18:49:57 följande:

Någon mer här som har väldigt lite flytningar? Jag borde ha äl till helgen, men känner mig nästan helt torr...

Har inte heller några flytningar än fast jag borde ha äl senast på måndag. Däremot har finnarna kommit som jag brukar ha vid äl.
  • smulis85
    mininiss skrev 2015-11-19 20:03:37 följande:
    kanske ja test lite för tidigt men när man läser alla som blir gravid så blev ja lite sugen på testa :) åhh välkommen in i klubben :)
    Tack så mycket :) ja jag kommer säkert också börja testa tidigare än vad jag borde ;)
  • smulis85
    mininiss skrev 2015-11-19 20:47:17 följande:
    hehe man kan inte låta bli när man läser alla som får tidiga positiva svar ;) när ska du ha bim? :)
    Ska ha bim den 6:e tror jag men har inte haft äl än så man får väll se :)
  • smulis85
    mininiss skrev 2015-11-19 21:24:48 följande:
    jag håller tummar och tår för dig att du får plus  :)
    Tack!! håller tummar och tår för dig med :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER