BIM-DECEMBER
Woho äl flytningar idag så nu ska vi mysa hela helgen. :)
Woho äl flytningar idag så nu ska vi mysa hela helgen. :)
Tror jag har haft äl vaknade inatt med världens värk på höger sida om tjejmagen. Nu molar det mest brukar ej känna det så här starkt är väll bara för att man känner efter alldeles för mycket hela tiden.
Hoppas dock då vi myste igår kväll :)
Är på äl+2 och därmed på den låånga väntan till BIM.. Ni som ligger ungefär lika, när har ni tänkt testa?
Hej. Måste bara få dela med mig, för att se om någon varit med om liknande.
Jag och maken myste för 45 min sen ca. Ganska direkt efter började jag få molande verk i tjej magen och där nere. Låg inte kvar eller så efter sexet. Har börjat få äggvite flytningar idag ursäkta detaljer, men inte så att det trådar sig. Enligt min app ska jag vara fertil först på fredag och ha ÄL 1/12. Men på flytningarna verkar jag ju börja vara fertil nu, eller?
Har aldrig fått molande värk direkt efter samlag känns skumt om jag inte har ÄL idag. Hade förstått om det hade varit trådiga äl flytningar, då hade jag direkt tänkt "nu har det tagit sig" började även må illa för några minuter sen men släppte ganska snabbt. Nu molar det bara lite i magen till och från.
En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...
Bröt ihop igår och nu är jag och sambon osams. För att han inte haft lust sen i fredags. Allt känns så hopplöst då. Hade ju tänkt att vi skulle täcka upp varje dag tills jag åker bort i 8 dagar. :/ det här är bara första försöket. Hur ska resterande bli? Ojojoj...
Har nu läst igenom heela tråden, pjuh! :D Jag hade ägglossning mellan 15-17/11 (16:e säger Natural Cycles) och BIM borde vara runt sista november/1 december.
Fick missfall (första barnet, oplanerat) i september så min cykel är lite rubbad, förut var den väldigt punktlig.
Får jag vara med här? Ligger liksom mitt emellan två trådar känns det som, men det finns ju stor risk för att det inte tog sig denna gången och att nästa BIM blir slutet på dec...
Hej alla!
Är på äl+4 idag och detta känns redan kört för mig. :( är redan skengravid :( har haft molande i tjejmagen sen äl och igår kändes det som om mensen skulle komma vilken minut som helst. Blir helt förvirrad. Mår lite smått illa också.
Någon mer som reagerat så första gången de försökt bli gravid?