Positiva junibebisar 2016
Hoppar med. Väntar mitt 3e och sambons 1a. Vi har försökt länge och nu lyckades vi äntligen med IVF. Vi hade ett ma förra året, så är orolig.
Är i v 8+4 nu och gjort flera vul och fått se hur den växt och hjärtat slå!
Hoppar med. Väntar mitt 3e och sambons 1a. Vi har försökt länge och nu lyckades vi äntligen med IVF. Vi hade ett ma förra året, så är orolig.
Är i v 8+4 nu och gjort flera vul och fått se hur den växt och hjärtat slå!
Gruvan>>har också haft flera blödningar, trott det varit mf 2 ggr, men på vul har det otroligt nog sett bra ut!
Hej allihop! Jag vill gärna vara med!
Jag är 27år och bor i Göteborg.
Jag väntar tvillingar efter 5år av ofrivillig barnlöshet. Lyckan är obeskrivlig!
Är i vecka 7+2. BF 20 Juni.
Härligt att läsa om alla mirakel som blivit!
Vårat kom till på våran 2a FET, fantastiskt vad dem kan göra.
Silicon valley>> välkomnen! Man kan få lite färgade flytningar och blödningar. Livmodern är stor, så kan vara från andra sidan och sen är slemhinnorna sköra.
Jag har dock haft rejäla blödningar, men ändå ser allt bra ut. Gjort flera vul. Så kroppen kan skrämma upp en rejält!
Wildlings>> mina 2 är stora, så jag har inte heller några bebissaker kvar hemma. Så blir verkligen att starta om på nytt!
Haha, min sager ocksa att hon vill ha en lillasyster (alltsa hon sager det fastan hon inte vet att jag ar gravid), som ska heta (surprise, surprise) Elsa.... Det varsta ar att jag och min man hade tankt oss namned Elsa om vi fick en dotter till - tills Disney kom och snodde det namnet! Nu kanns det inte sa aktuellt langre...
Hej! :)
Detta känns som en trevlig tråd att påbörja min karriär på FL i. :D
Jag är 31 år, har en 13 årig son och väntar nu ytterligare en liten familjemedlem, beräknad att anlända den 9 juni..
Vad kul att se så många här inne :)
Är det fler som inte kan somna på kvällarna? Jag ligger vaken fram till 4-5 innan jag ens kan somna... Sen sover jag till 10-11... Men ändå har jag lika svårt å sova på kvällarna... Detta är riktigt frustrerande...
Idag går jag in i vecka 10!
Känns skönt när det tickar på. Dröjer dock 1,5 v på inskrivningen.