Positiva junibebisar 2016
Gick bra idag på vul och den lille rörde sig massa runt! Sån lycka! Första gången var h*n 4 celler stor på skärmen(IVF) och nu sprattlande armar och ben. Helt fantastiskt.
Gick bra idag på vul och den lille rörde sig massa runt! Sån lycka! Första gången var h*n 4 celler stor på skärmen(IVF) och nu sprattlande armar och ben. Helt fantastiskt.
Ohh vad roligt :) vi har fått en tid för RUL den 21 januari och det känns som en evighet dit.
Då ska jag vara i v18 om beräkningarna stämmer :)
Ja man har något att se fram emot.. Just nu försöker jag bara klara dagarna, sjukt illamående, huvudvärk som ligger och trycker samt att jag är sjukt trött och klarar inte av att stå längre stunder för då känner jag mig svimfärdig. Kan inte fokusera på dagarna eller något.
Åh så mysigt för er som känt bebisen!! Är verkligen fantastiskt. Speciellt längre fram när man kan trycka och dem svarar tillbaka med en buff.
Hej! Hoppar gärna in här! Va med i den andra junitråden men var så sjukt dålig stämning så jag gick ur :(
Jag är 24, gravid oväntat med 2:a barnet, har en kille på 8 månader :)
Var på VUL igår och fick veta att jag är i vecka 14!
Kände just ett jättekonstigt fladder, känns så orimligt att det skulle vara bebisen redan nu i vecka 13 (12+0). Men magisk tanke att det kanske, kanske var lilla skatten jag kände. Längtar tills jag känner "på riktigt" :)
Hur ser ni ut nu, börjar ni få någon bebismage? Jag börjar ana en pytteliten mage på morgonen innan jag hinner svälla upp i tarmar oså. Fortfarande väldigt svullen till och från.
På måndag har vi vårt andra UL, längtar!!!
Eftersom jag har en "deg" mage så ser jag egentligen fet ut men som jag sa till maken att magen är inte lika lös nu som förut plus att den sväller upp hela tiden.
Hej hej
kikar in lite här och kollar läget :)
är gravid med barn nr 4 och är i vecka.14.
Känner av lille fisken och magen växer på :)
Allt känns så mysigt och underbart :)
Mår väldigt bra just nu och har fått en helt ny energi efter att ha måTT dåligt några veckor.
är 100% sjukskriven pga foglossning dock som är lite tråkigt.
Här har ni min plutt
och här har ni stora magen
vecka 5 vs vecka 14.
Kan visa en bild på min lille/a med.
På bilden v.12+3