Positiva junibebisar 2016
Jag är gravid med min trea och är i vecka 14 nu och tycker mig också känna av lite fladder på kvällarna, en bit under naveln :)
Jag är gravid med min trea och är i vecka 14 nu och tycker mig också känna av lite fladder på kvällarna, en bit under naveln :)
Godmorgon! Imorgon går jag in i v 16 och här på morgonkvisten buffas de för fullt inne i magen... Såååå mysigt :)
Gruvan>> fin bild ni fick på eran.
Äh kommer ju inte med nån bild :/
Såhär gjorde vi:
Vi kommer försöka hålla oss att berätta först på jul.
Hans mamma längtar såå efter barnbarn. Ska få en. Ljuslykta, men istället för inslaget ljus i lycktan , kommer det ligga en stork.
Min mamma får en almanacka med kort på mina barn(hennes barnbarn) och i juni månad ska vi markera på något sätt BF-dagen....
Välkommen in zippis & kräfta83!
Akire>> jag har tyvärr lite övervikt, men magen blivit fastare rund iallafall.
Villhaebebbe>> ha ha...ser ut att kunna bli svårt ja!
Vi planerar att berätta på jul med, en fördel för mig att vara lite tjock...döljer ha ha
Jag har oxå en övervikt men har jag en tajt tröja så ser det ut som en gravid mage fast i v25 kanske.. Vi kommer nog berätta vid jul, är då i v14.. Då jag går i skola just nu genom Arbetsförmedligen så har jag skolplikt varje dag så jag berättade för mig huvudlärare idag då jag har ett hemskt illamående så hon vet varför jag kanske måste hem osv. Idag gick jag hem tidigare då jag hade ett hemskt illamående så jag kunde inte fokusera.
Tiana>> min extrema hunger har minskat rejält som skönt är. Men trött är man!
Wildings> > skönt det såg bra ut och kul med bilder att få.
Bara gråter och gråter.. Vaknade imorse gick upp och kissa så kom det blod., ringt barnmorskan i all hast och hoppas hon ringer upp så fort som möjligt
Hur sover ni på natten? Jag sover dåligt, vaknar ofta tidigt på morgonen, 3-4 och svårt somna om. Kroppen ställer in sig på vakna nätter.
Vet det varit så med mina andra med. Men jobbigt!
Andlag>> välkommen in. Mina är 8 & 11 år, så också ett tag sen.
Tack för allt ert stöd! Min plantenta ligger och skaver mot livmodern därav blödningarna. Detta måste de göra uppföljning på 8v innan BF för det går inte föda så vaginalt om plantentan ligger kvar där den är nu.
Läkarbesök avklarat idag. Skulle bara ha en remiss men han frågade om jag ville ha ett ul. Såklart! 6 cm sovande krabat och allt han kunde se såg bra ut :)
Varit på kub som gick bra. Så skönt och underbart att få se den lilla där inne :)
Vilken vecka är alla i och när kunde ni känna/ana bebisen där inne? :)
Jag är i vecka 15 och tror mig ha känt en "bubblande" känsla i magen vid två tillfällen. Det börja kännas mer verkligt nu. Längtar som bara den till RUL i mitten av januari :)
Ostpaj>> så skönt det inte var något!
Vi ska inte heller ta reda på kön, men kul att gissa.
Precis en månad till RUL. Tycker tiden går sakta men samtidigt väldigt fort.
v 16 börjar imorgon och tröttheten sitter i. Går den nånsin över? Eller så är det för att jag först nu känner att jag behöver upp och kissa dag som natt, och inte är van vid det än.