BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!
Äsch det jag såg på mitt test igår måste vart spök, för dagens var blankt. Typiskt
Men åh grattis
Åh grattis
Det var starka plus
Jag fick mens i tisdags:(. Anledningen till att jag frågar om din mens var annorlunda är att jag knappt haft någon mens. Brukar ha mycket första dagen och halva andra dagen och sen blir det snabbt mindre. Nu har det varit lite hela tiden och den tog typ slut igår på dag 3 istället för dag 4. Ska börja ta pergotime imorgon men tänker nog ta ett gravtest för säkerhets skull. Har även lite ömma bröst och är väldigt trött (inte typiska menssymptom för mig).
BIM+1/BIM+2, hallå, mensen vart är du? Negativt på senaste testet. Tänker inte testa mer fören mensen är ordentligt sen. Men i och med att vi knappt myst kring äl så är det skumt att den inte dykt upp än.
Bim -4 idag. Mår illa, värk i magen, trött, ont i ryggen och spottings...Tror det blir pannkaka igen..
BIM+1/BIM+2, hallå, mensen vart är du? Negativt på senaste testet. Tänker inte testa mer fören mensen är ordentligt sen. Men i och med att vi knappt myst kring äl så är det skumt att den inte dykt upp än.
JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!