• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Anonym (längtan efter nr 3)

Ingen mens än.....förra månaden var den två dagar för tidig o denna sen ????

• Cfmilla
    Testartest skrev 2016-01-15 10:48:52 följande:

Det känns inte som vanligt här heller, men det har varit annorlunda efter ÄL flera månader utan att det varit nåt... Så jag törs inte hoppas alls. Supertrött, brösten ömmar, tjejmagen ömmar, mår illa... Men känns som om mensen ska börja fast Bim på tisdag... 

Urk va jobbigt!!! Jag fick negativt idag, så jag vet inte vad jag ska tro! Känns så där...
  • Agge83
    Cfmilla skrev 2016-01-15 11:33:17 följande:

Urk va jobbigt!!! Jag fick negativt idag, så jag vet inte vad jag ska tro! Känns så där...

Jag med.. :/ skiter i detta snart.. Tar för mycket energi ifrån en.. :(
  • Kstadtjej87
    lillverra skrev 2016-01-15 08:50:57 följande:

Omg Grattis. Ja är du orolig, varför du hade mens trots att du är gravid kontakta din barnmorska så slipper du vara orolig.

Tack så mycke :) ringde barnmorskan och hon lugnade mig direkt. De är mer vanligt än Vad man tror att man blöder fast man är gravid :)
  • HCS
    Cfmilla skrev 2016-01-15 06:43:08 följande:

Äsch det jag såg på mitt test igår måste vart spök, för dagens var blankt. Typiskt

Trist! Mitt med för stickan jag tog idag var blank. Men du är ju inte på bim än va?
    Agge83 skrev 2016-01-15 11:36:53 följande:

Jag med.. :/ skiter i detta snart.. Tar för mycket energi ifrån en.. :(

Ja det är riktigt energislukande! :/ När är bim?
  • HCS

Min äl inträffade nog ändå senare än vad jag trodde. Ny bim blir 22/1, om någon vill ändra. :) FF har prickat ut måndagen den 11e så är idag på äl+4 om det stämmer.

• Agge83
    HCS skrev 2016-01-15 11:54:00 följande:

Trist! Mitt med för stickan jag tog idag var blank. Men du är ju inte på bim än va?Ja det är riktigt energislukande! :/ När är bim?

Imorn om allt stämmer... Fick ju den där blodblandade flytningen på äl+8 o sen har tempen gått rätt upp tills i förrgår, sen ner fast inte under strecket, legat samma i 3 dagar, skall köpa ett early test å göra imorn bitti, är det neg så blir jag så besviken. Haft sån grym mensvärk å ömma bröst, fått massa finnar överallt, mått illa på morgonen, trött som det värsta, kaffet har smakat blä,trodde faktkskt att det var positivt idag.. Men nope.. Hjärnan spelar väl ett spratt ordentligt denna månaden..

Hur går det för dig?
  • Lilla Luna
    ensamärstark skrev 2016-01-15 08:09:58 följande:

Kan ägglossningen skett senare än du trott kanske?

Hade äl flytningar några dagar senare och då är det verkligen kört. Därför jag väntar på mensen...
  • anna90
    HCS skrev 2016-01-15 11:57:07 följande:

Min äl inträffade nog ändå senare än vad jag trodde. Ny bim blir 22/1, om någon vill ändra. :) FF har prickat ut måndagen den 11e så är idag på äl+4 om det stämmer.

Då är vi på samma! Jag hade också ÄL den 11:e men däremot inte BIM förrän 24:e :) Har två stycken känsliga test som mäter från 5 hcg/miu (eller hur beteckningen nu är) så jag ska nog testa på ÄL+9 med det första.. Står att man kan testa från ÄL+8
Svar på tråden BIM januari 2016