BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Ingen mens än.....förra månaden var den två dagar för tidig o denna sen ????
Mens för mig idag så nya tag!
Det känns inte som vanligt här heller, men det har varit annorlunda efter ÄL flera månader utan att det varit nåt... Så jag törs inte hoppas alls. Supertrött, brösten ömmar, tjejmagen ömmar, mår illa... Men känns som om mensen ska börja fast Bim på tisdag...
Urk va jobbigt!!! Jag fick negativt idag, så jag vet inte vad jag ska tro! Känns så där...
Omg Grattis. Ja är du orolig, varför du hade mens trots att du är gravid kontakta din barnmorska så slipper du vara orolig.
Äsch det jag såg på mitt test igår måste vart spök, för dagens var blankt. Typiskt
Jag med.. :/ skiter i detta snart.. Tar för mycket energi ifrån en.. :(
Min äl inträffade nog ändå senare än vad jag trodde. Ny bim blir 22/1, om någon vill ändra. :) FF har prickat ut måndagen den 11e så är idag på äl+4 om det stämmer.
Trist! Mitt med för stickan jag tog idag var blank. Men du är ju inte på bim än va?Ja det är riktigt energislukande! :/ När är bim?
Kan ägglossningen skett senare än du trott kanske?
Min äl inträffade nog ändå senare än vad jag trodde. Ny bim blir 22/1, om någon vill ändra. :) FF har prickat ut måndagen den 11e så är idag på äl+4 om det stämmer.