BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Är på ÄL +4 idag, imorse var det ljusrosa på pappret, men inte så pass mycket att det hade kommit något i trosorna.
Har molande värk till & från, känns som det brukar göra dagen innan mensen kommer. Men det är ju alldeles för tidigt, den kan väl inte dyka upp 4 dagar efter ÄL? :/
Åååh, jag blir knäpp! Vad sysslar min kropp med? :(
Bim 19/1 men känns som att dne är på gång nu redan.. Lätt mensvärk och ont i ländryggen. Jättetrött, sover dåligt, är hungrig. Svettas, fryser..
Mensen förra månaden varade bara 4 dagar vilket är ovanligt för mig. Har haft mycket sex runt jul och nyår, typ varannan dag, och även på ÄL
Här är en till...
Är på ÄL +4 idag, imorse var det ljusrosa på pappret, men inte så pass mycket att det hade kommit något i trosorna.
Har molande värk till & från, känns som det brukar göra dagen innan mensen kommer. Men det är ju alldeles för tidigt, den kan väl inte dyka upp 4 dagar efter ÄL? :/
Åååh, jag blir knäpp! Vad sysslar min kropp med? :(
Bim 19/1 men känns som att dne är på gång nu redan.. Lätt mensvärk och ont i ländryggen. Jättetrött, sover dåligt, är hungrig. Svettas, fryser..
Mensen förra månaden varade bara 4 dagar vilket är ovanligt för mig. Har haft mycket sex runt jul och nyår, typ varannan dag, och även på ÄL
Ser svagt på båda. Hoppas det är äkta håller tummarna för att det ökar! Mitt såg liknande ut i morse..
BIM/BIM+1 men ingen mens. Trodde mensen skulle komma under natten men icke. Hade ont på vänster sida. Ingen mensvärk utan någon annan typ av värk. Bröstvårtorna har slutat ömma. Spänner lätt i ena bröstet ibland. Mängder av finnar längs hårfästet, aldrig varit med om liknande. Mullrig och bubblig mage.
Negativt på sticka igår. Tror mensen kommer imorgon.
En dum fråga: men är det nån som har testa innan bim med ägglossningstest? O hur har testet då sett ut?? Bara en undran.. Mitt som jag tog idag bara för skojs skull visar så här men det kanske är helt normalt...
Grattis lillverra!! Va roligt! Vi har två barn redan på 8 o 6.. Så det var ett tag sen man försökte bli gravid sist..
När du hade positivt äl test visade gravtestet nåt då??
Grattis lillverra!! Va roligt! Vi har två barn redan på 8 o 6.. Så det var ett tag sen man försökte bli gravid sist..
När du hade positivt äl test visade gravtestet nåt då??