• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • HCS

Vet inte vad det betyder.. Vet inte hur dessa digitala fungerar. Bara de med veckoindikator och det är ju inte lika. Hoppas att det bara va förtidigt!!

Flurriburr skrev 2016-01-18 15:11:15 följande:

Jag tog itu det här testet nyss som jag tog imorse. På den lilla stickan som fanns där inne fanns det ett blått streck och även ett väldigt väldigt svagt blått streck. Kanske inte syns på bilden... Är det så på alla kanske eller kam det betyda något?

• Anonym (Fundersam)
    Testartest skrev 2016-01-18 13:17:53 följande:

Bim i morron, känns som mens men inget som syns. Massa flytningar, mår illa...

Har bim idag och ingen mens i närheten, mycket lotion flytningar, illamående och halsbränna från helvetet..
  • HCS

Tyvärr tror jag det är spök. Eftersom det både är grått och smalt... :/

Arissa skrev 2016-01-18 10:41:48 följande:

Hoppas bilden kommer med nu, men såhär såg bilden ut innan jag mörkat den. Alltså om det är så att det kan vara något, kan det vara så att det bara var tidigt?

Eller så ser jag något jag bara vill se...

• Testartest
    Anonym (Fundersam) skrev 2016-01-18 15:24:33 följande:
    Har bim idag och ingen mens i närheten, mycket lotion flytningar, illamående och halsbränna från helvetet..
    Låter som jag....
  • HCS

Jag skulle inte kunnat låta bli! ;) Har plussat ned apotekets på äl+9 tidigare och de mäter från 25. Håller tummarna! J ag ligger också på äl+8 i morgon och hade beställt test som mäter från 10. Order Kommit idag, men icke! Sjukt besviken

anna90 skrev 2016-01-18 15:17:40 följande:

Hej! 

Hörrni, hur skulle ni ha gjort...

Jag är idag på ÄL+7 och har två stycken känsliga test köpta på Apotea. De mäter hcg från 5 mlU/mL och det står på att man ska kunna testa från ÄL+8, alltså IMORGON för min del. Känner absolut inga symptom som inte lika gärna kan vara PMS så jag undrar om jag ska våga testa imorgon eller inte? Känns så konstigt att det ska vara möjligt att få plus imorgon redan men det måste ju vara möjligt om de säljer såna test?

Så hur hade ni gjort i min sits? :D

• anna90
    HCS skrev 2016-01-18 15:28:15 följande:

Jag skulle inte kunnat låta bli! ;) Har plussat ned apotekets på äl+9 tidigare och de mäter från 25. Håller tummarna! J ag ligger också på äl+8 i morgon och hade beställt test som mäter från 10. Order Kommit idag, men icke! Sjukt besviken

Tack för svar! Jag tror inte heller jag kommer kunna hålla mig ;) Åh nej vad synd, men då kommer de säkert imorgon!
  • Anonym (Fundersam)
    Testartest skrev 2016-01-18 15:27:29 följande:

Låter som jag....

Får se vad de kan betyda! Testar på fredag om mens inte dykt upp :)

Har inte ens mensvärk idag.. hoppas på ett plus snarast iallafall, vore härligt nu efter mf i augusti och försök sedan dess.
  • vanjastina
    Empasan skrev 2016-01-18 13:31:14 följande:
    Grattis!!! Provar också bidrottninggelé för första gången. När slutade du äta den i din cykel? Fram till ditt plus eller tills efter ÄL?
    Jag åt den fram tills jag plussade, jag anade ju något igår morse så jag tog ingen tablett igår helt enkelt utifall jag skulle vara gravid - och det är jag ju uppenbarligen! :D
  • vanjastina
    Cfmilla skrev 2016-01-18 13:49:34 följande:
    Åh vad är det och vad gör den? Varför åt du den?
    Tabletter som ska boosta fertiliteten och sägs kunna göra det lättare att bli gravid samt att den ska göra att ägget fäster lättare. Innehåller många bra ämnen. Många säger att de känner av sin ÄL mer när de äter dem, men det gjorde inte jag. Enda som jag egentligen märkte var att jag blev ännu mer sugen på att ha sex än vad jag vanligtvis är.

Jag är inget proffs på bidrottninggelé men detta är vad jag hört :) Säkert någon härinne som vet mer!
Svar på tråden BIM januari 2016