BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Grattis vågar jag säga!
Jag är helt skakis nu - ser ni??? Har jag plussat??
Vet inte vad det betyder.. Vet inte hur dessa digitala fungerar. Bara de med veckoindikator och det är ju inte lika. Hoppas att det bara va förtidigt!!
Jag tog itu det här testet nyss som jag tog imorse. På den lilla stickan som fanns där inne fanns det ett blått streck och även ett väldigt väldigt svagt blått streck. Kanske inte syns på bilden... Är det så på alla kanske eller kam det betyda något?
Bim i morron, känns som mens men inget som syns. Massa flytningar, mår illa...
Tyvärr tror jag det är spök. Eftersom det både är grått och smalt... :/
Hoppas bilden kommer med nu, men såhär såg bilden ut innan jag mörkat den. Alltså om det är så att det kan vara något, kan det vara så att det bara var tidigt?
Eller så ser jag något jag bara vill se...
Jag skulle inte kunnat låta bli! ;) Har plussat ned apotekets på äl+9 tidigare och de mäter från 25. Håller tummarna! J ag ligger också på äl+8 i morgon och hade beställt test som mäter från 10. Order Kommit idag, men icke! Sjukt besviken
Hej!
Hörrni, hur skulle ni ha gjort...
Jag är idag på ÄL+7 och har två stycken känsliga test köpta på Apotea. De mäter hcg från 5 mlU/mL och det står på att man ska kunna testa från ÄL+8, alltså IMORGON för min del. Känner absolut inga symptom som inte lika gärna kan vara PMS så jag undrar om jag ska våga testa imorgon eller inte? Känns så konstigt att det ska vara möjligt att få plus imorgon redan men det måste ju vara möjligt om de säljer såna test?
Så hur hade ni gjort i min sits? :D
Jag skulle inte kunnat låta bli! ;) Har plussat ned apotekets på äl+9 tidigare och de mäter från 25. Håller tummarna! J ag ligger också på äl+8 i morgon och hade beställt test som mäter från 10. Order Kommit idag, men icke! Sjukt besviken
Låter som jag....