• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • nepe

åh, jag älskar personalen på "min" fertilitetsmottagning!! Hade ju tid där om en vecka men fick två veckor tidig mens så skulle missa min första kur ägglossningsstimulerande med den tiden.. Men icke! Jag fick receptet per telefon idag för det var så nyligen jag var där på undersökning :D Så idag tar jag första pillret av Letrozol.. Någon som har provat det tidigare? :)

• nepe
    AnaC skrev 2016-01-18 22:08:16 följande:

Samma här! Har haft sjuka menssmärtor i helgen.. Har aldrig känt så här förr! Vi har försökt i över två år..lycka till när du testar! Jag har BIM på tor men tänker testa imorgon;)

Spännande! Håller tummarna! :D
  • Arissa
    AnaC skrev 2016-01-18 22:11:15 följande:

Nej va tråkigt! Känner verkligen med dig:(

Anna
    Tack!! Tårar kom och känns så dåligt :(
  • Anonym (Fundersam)
    AnaC skrev 2016-01-18 22:08:16 följande:

Samma här! Har haft sjuka menssmärtor i helgen.. Har aldrig känt så här förr! Vi har försökt i över två år..lycka till när du testar! Jag har BIM på tor men tänker testa imorgon;)

Håller tummarna för dig!! :) fortfarande ingen mens nu.. inte ens känningar efter den. Kan vara ett gott tecken för mig känns det som. Längtar efter att få testa :)
  • Testartest

Bim idag. Lätt värk över tjejmagen sen några dar tillbaka. Stänkblödning (väldigt liten) i torsdags tror jag det var, sen inget. Känns som om jag störtblöder men det är bara flytningar... Skumt. Sover jättedåligt, är jättetrött. Huvudvärk, hungrig, mår lite illa, spända bröst.. Mammig katt... 

• AnaC

Jag är med barn!!!!:) tror inte det är sant! Efter nästan 2,5 år:D

Anna
  • strongisthenewme
    AnaC skrev 2016-01-19 08:59:20 följande:

Anna
    Åh, stort grattis!! :D
  • fernandasmamma
    AnaC skrev 2016-01-19 08:59:20 följande:

Stort grattis <3 så roligt