BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
åh, jag älskar personalen på "min" fertilitetsmottagning!! Hade ju tid där om en vecka men fick två veckor tidig mens så skulle missa min första kur ägglossningsstimulerande med den tiden.. Men icke! Jag fick receptet per telefon idag för det var så nyligen jag var där på undersökning :D Så idag tar jag första pillret av Letrozol.. Någon som har provat det tidigare? :)
Samma här! Har haft sjuka menssmärtor i helgen.. Har aldrig känt så här förr! Vi har försökt i över två år..lycka till när du testar! Jag har BIM på tor men tänker testa imorgon;)
Nej va tråkigt! Känner verkligen med dig:(
Samma här! Har haft sjuka menssmärtor i helgen.. Har aldrig känt så här förr! Vi har försökt i över två år..lycka till när du testar! Jag har BIM på tor men tänker testa imorgon;)
Bim idag. Lätt värk över tjejmagen sen några dar tillbaka. Stänkblödning (väldigt liten) i torsdags tror jag det var, sen inget. Känns som om jag störtblöder men det är bara flytningar... Skumt. Sover jättedåligt, är jättetrött. Huvudvärk, hungrig, mår lite illa, spända bröst.. Mammig katt...
Jag är med barn!!!!:) tror inte det är sant! Efter nästan 2,5 år:D