BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej!
Vi planerar att börja försöka i januari! Har enligt appen ägglossning den 2 & 28 januari. Har en bebis som är 7 månader!
Ska sluta dricka alkohol och äta socker dem 1 januari, dels för att jag väger lite för mycket och dels för jag inte vill riskera att ha druckit alkohol om jag blir gravid.
Kom på att jag måste börja ta folsyra!! Har ni börjat än? :) krAm!
Vi är förövrigt runt 27 år gamla
Hänger gärna på här är inne på 5:e försöket har bim 1/1.. Se om det är något tur datum..
Hej!
Vi planerar att börja försöka i januari! Har enligt appen ägglossning den 2 & 28 januari. Har en bebis som är 7 månader!
Ska sluta dricka alkohol och äta socker dem 1 januari, dels för att jag väger lite för mycket och dels för jag inte vill riskera att ha druckit alkohol om jag blir gravid.
Kom på att jag måste börja ta folsyra!! Har ni börjat än? :) krAm!
Hej alla bebissugna!
Jag hoppar in här och umgås med er i väntan på det där plusset.
Detta blir vårt 8:e försök till ett syskon för våran nyblivna 1åring. Börjar bli lite stressad så jag beställde hem lite vitaminer ( tror jag har brist) och fertilitetsglidmedel. Sägs ju att vissa inte är bra för the sperms.. Vi testar. Vill SÅ gärna ha det där plusset.
Hej!
Jag hänger också på..
Har två barn sedan innan, så detta blir vårt tredje och med största sannolikhet sista barn.
Spiralen åkte ut i november, så vi har haft ett försök.
Bim borde vara kring 4/1.
Hoppas det blir många pluss i denna tråd!
Jag hoppar in här också.
Är på bim +3 men inget pluss och ingen mens, så jag hoppas att min mens kommer snart, och att den hoppat över en månad. Borde isf ha bim runt 6/1 någonstans. Men det är osäkert än så länge. :)
Nu håller jag tummarna för er!
Jag hakar på här! :)
Detta blir vårt 5e försök på en nr 2. Har haft jättekonstig cykel sen vi började försöka, den blev bara längre och längre, 36-37 dagar, men nu senast bara 26 dagar. Fattar inte alls vad min kropp håller på med. Fick alltså min mens förra fredagen. Nu har jag ingen aning om när jag har nästa BIM men så fort mensen är slut blir det mys varannan dag för att säkert pricka in. Så nu hoppas vi på att januari är vår månad :)
Jag hakar på här! :)
Detta blir vårt 5e försök på en nr 2. Har haft jättekonstig cykel sen vi började försöka, den blev bara längre och längre, 36-37 dagar, men nu senast bara 26 dagar. Fattar inte alls vad min kropp håller på med. Fick alltså min mens förra fredagen. Nu har jag ingen aning om när jag har nästa BIM men så fort mensen är slut blir det mys varannan dag för att säkert pricka in. Så nu hoppas vi på att januari är vår månad :)
Hej!
Jag vill också hoppa in i den här gruppen, Fick min mens idag och nästa BIM är 7 Januari. Jag har PCOS och har precis fått tillbaka regebunden menstruation med hjälp av progesteronkräm. Börjar käka rosenrot idag fram till ägglossning, är det någon som har erfarenhet av det?
Har ÄL någon gång runt jul, skall köra med Clearblues digitala ägglossningstest.
Jag är 23 år och min sambo 24, detta blir andra försöket.
Skall bli kul att följa er!