BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej!
Hoppar gärna med här!
Min mens har äntligen kommit igång regelbundet efter slutat med preventivmedel i juli. Bim 27/1
Skrev fel datum 31/1 är det som gäller enligt nc
Åh, vad skönt! Då håller vi tummarna nu! :)
Har nu varit hos gyn! Sköldkörtelprovet var jättebra, tsh låg på 1,1!!:)
Dock fick jag antagligen ingen äl förra cykeln så har nu fått pergotime utskrivet. Ska ta på cykeldag 5-9, sen ultraljud för att se så inte för många ägg mognar och efter ultraljudet så är det bara att köra loss med oskyddat sex;). Känner mig förväntansfull och hoppfull!:)
Skrev fel datum 31/1 är det som gäller enligt nc
Hej länge sen jag titta in här och skrev.
Grattis till alla som plussat.
Jag har en fråga sägas att äl test kan ge utslag ifall man är gravid. Jag hade äl 26/12 och har BIM 9/1 alltså på lördag. Så här ser ett äl test ut som jag tog nyss. Vad tror ni? Kan de ge utslag ifall man e gravid.?
Jag har en fråga sägas att äl test kan ge utslag ifall man är gravid. Jag hade äl 26/12 och har BIM 9/1 alltså på lördag. Så här ser ett äl test ut som jag tog nyss. Vad tror ni? Kan de ge utslag ifall man e gravid.?
Testet ser lite starkare ut i verkligheten svårt att få på bild.
Jo, jag de flesta äl-tester ger utslag även vid graviditet. (Det är liknande hormoner testen mäter.)
Men om ditt test vet jag inget. Bäst att ta ett graviditetatest.
Grav test ska det givetvis stå.