BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej finisar :)
Nu är mensen slut. Kollade på Fifty chades of grey hemma igår, självklart avslutades myskvällen på bästa sätt ;) hahah
Men nu blir jag så stressad över att snart börja med ÄL-tester igen.. Jag hade jättegärna skippat dem helt och bara köra varannan dag i typ 2 veckor men pga ett tidigare utomkvedshavandeskap så måste jag ha koll på när ÄL sker för att sedan boka tidigt ultraljud om jag plussar..
Mår lite upp-ner inombords över den här stressen :( Självklart vill vi ha barn men att det ska vara så här intensivt hela tiden hade jag inte räknat med...
Lyckost de som blir gravida enligt plan från första början utan några som helst komplikationer.
Heja oss som försöker! Å framförallt oss som varit med om operationer, missfall, abort m.m m.m.
Jag är glad över att vi är fertila och tror innerligt att det snart går vägen! Pratade med en tjej på jobbet som tydligen också fick utomkveds, detta för 2 år sedan, därefter blev hon gravid igen och gjorde abort. Det är alltså inte omöjligt att det hamnar i livmodern trots en äggledare. Vet att det är några här inne med samma bakgrund.
Kram på er allihopa och STRESSA NER! :) <3
Tänk så här: går det inte inom kort så kanske det blir en VÅRbebis som är min högsta önskan...... ;)
Jag har en fundering gällande att försöka bli gravid och träning. Jag tränar rätt hårt 4-6 gånger i veckan, någon som vet om det kan påverka "bebisverkstaden" negativt?
Jag har en fundering gällande att försöka bli gravid och träning. Jag tränar rätt hårt 4-6 gånger i veckan, någon som vet om det kan påverka "bebisverkstaden" negativt?
Sååå nu är äntligen äl testen negativa! :) nc har satt min BIM nu till 16/1 så två dagar senare än innan :)
Lååångt kvar bara :/
Jag får väldigt starkt utslag på äl-tester hela månaden, så det är tack vare tempen jag vet att jag har haft ägglossning så jag skulle inte lita så mycket på äl-test just vad gäller graviditet. Ta ett gravtest sen istället! :)
Bim på fredag 9/1. Känner inte ett skit denna gången. Har visserligen inte så höga förhoppningar denna månaden då chansen att det blivit nåt är minimal. Känner att jag redan nu börjar ladda för försök nr 6....
Oj, 7/1 menar jag ju ????
Har du pco? Om du haft äl 3 gånger av 8 så är det nånting som inte är som det ska. Har du gått till läkaren?
Jag vet att jag har låg ämnesomsättning och äter levaxin, den kan strula men jag har också tänkt på PCO. Fick acne utbrott för några år sedan, riktigt rejäla, och jag blir mer och mer hårig, på haka och ansikte.
Jag tog kontakt med läkaren innan jul och han ska återkomma till mig den 11 jan när han är tillbaka så det "är på gång". Jag hoppas att det inte är PCO utan att det är levaxinet som strular istället :/