BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Ingen men ännu för min del....hoppas så innerligt!
Jag är idag på BIM+6. Tog två gravtester på BIM och BIM+1 som båda var negativa. Känner inga symptom och är därför ganska förvirrad. Har tänkt att jag skall ta ett nytt test imorgonbitti. Har köpt från CB som är lite lättare att tyda än de jag använt mig av förr.
Nervpirrande.
[quote=76199076][quote-nick]skaleq skrev 2016-01-07 08:19:19 följande:[/quote-nick]Jag är idag på BIM+6. Tog två gravtester på BIM och BIM+1 som båda var negativa. Känner inga symptom och är därför ganska förvirrad. Har tänkt att jag skall ta ett nytt test imorgonbitti. Har köpt från CB som är lite lättare att tyda än de jag använt mig av förr.
Nervpirrande.[/quote
Spännande! Håller.tummarna
Hoppas hoppas : ) hur känner du dig då?
Jaha, då ligger man här och gråter igen. Hann inte ens vakna och börja hoppas innan den där förbannade kärringen hade kommit. Varje månad känns som ett misslyckande, som att jag har förlorat och alla andra vunnit.
Kanske ett ett svagt rfsu igår. Ett neg testlagret idag och en tapp som är på väg att öppna sig.. det låter som mens på g va?
Sorry jag bombarderar med mina stickor men är så rädd att det inte är något. Min man tror bara det är skuggor och att jag inbillar mig:(