• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Esls
    Cfmilla skrev 2016-01-07 16:17:48 följande:

Äl +5 lotionsflytningar är det ända jag känner. Möjligtvis liiiiiiite knappt kännbar aktivitet i tjejmagen. Hmm tror nog inte att det tagit sig denna månaden heller. Bim nästa lördag, någon annan som har bim runt 15.e??

Jag har bim 17/1 så rätt nära dig!
  • livias

Usch för tant röd!!!:( Känner med er som fått den nu i dagarna. Kommer säkert joina er i februari. Ingen känsla alls av graviditet här

• lillverra

Mitt äl test så här två dagar innan bim.

Har ej något graviditetstest hemma.

Ska köpa ett på lördag om inte man börjar läcka.

• lillverra
    Linda b1986 skrev 2016-01-07 15:11:38 följande:

Sista stickbilden från mig! Nu slutar jag testa och hoppas att de håller hela vägen! Gick iväg på lunchen och testknarkade! Wii jag är gravid!!!:)

Stort grattis.
  • glittersol
    Kaninen skrev 2016-01-07 17:47:13 följande:

Glittersol, nu blev dom mörka. Ja absolut jag har testat med ÄL test

Okej! Tråkigt men jag skulle mig inte ge upp helt än!

Vilket försök är ni på?
  • 8airam8

BIM -1 idag. Oj vad jag inte vill ha mens. Känner inga tecken till att den är i antågande, men minsta lilla stick i magen får mig ur balans. Jag VILL vara gravid! NU!

• soofa

Grattis! Försök njut nu! :)

Linda b1986 skrev 2016-01-07 15:11:38 följande:

Sista stickbilden från mig! Nu slutar jag testa och hoppas att de håller hela vägen! Gick iväg på lunchen och testknarkade! Wii jag är gravid!!!:)

• soofa

Men äl + 4 känns också för tidigt för spottings. Kanske kan det vara en nidblödning ändå, eller en älblödning. Jag skulle inte ge upp dig!

Jag fick rosa flytningar igår och i dag är de åt det lite bruna håller, på äl + 10/11 så här känns det som att mensen är på gång. :/

Kaninen skrev 2016-01-07 15:34:48 följande:

Jaha... Idag 4 dagar efter ÄL får jag en rosa flytning när jag torkade mig. Förmodligen ingen nidis då det är förtidigt. Men en jävla spotting!!! Vilken innebär - att det är kört. Ohhhh jag blir så arg. Jag som tagit provera från ÄL. Hur är detta ens möjligt?

• Harmonie
    soofa skrev 2016-01-07 18:32:28 följande:

Men äl + 4 känns också för tidigt för spottings. Kanske kan det vara en nidblödning ändå, eller en älblödning. Jag skulle inte ge upp dig!

Jag fick rosa flytningar igår och i dag är de åt det lite bruna håller, på äl + 10/11 så här känns det som att mensen är på gång. :/

Jag fick en rosa blödning på ÄL+9 och har haft bruna flytningar sedan dess men håller hoppet uppe för jag brukar aldrig ha det! Bim 9/1.
Svar på tråden BIM januari 2016