BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Äl +5 lotionsflytningar är det ända jag känner. Möjligtvis liiiiiiite knappt kännbar aktivitet i tjejmagen. Hmm tror nog inte att det tagit sig denna månaden heller. Bim nästa lördag, någon annan som har bim runt 15.e??
Usch för tant röd!!!:( Känner med er som fått den nu i dagarna. Kommer säkert joina er i februari. Ingen känsla alls av graviditet här
Mitt äl test så här två dagar innan bim.
Har ej något graviditetstest hemma.
Ska köpa ett på lördag om inte man börjar läcka.
Sista stickbilden från mig! Nu slutar jag testa och hoppas att de håller hela vägen! Gick iväg på lunchen och testknarkade! Wii jag är gravid!!!:)
Glittersol, nu blev dom mörka. Ja absolut jag har testat med ÄL test
Glittersol, nu blev dom mörka. Ja absolut jag har testat med ÄL test
BIM -1 idag. Oj vad jag inte vill ha mens. Känner inga tecken till att den är i antågande, men minsta lilla stick i magen får mig ur balans. Jag VILL vara gravid! NU!
Grattis! Försök njut nu! :)
Sista stickbilden från mig! Nu slutar jag testa och hoppas att de håller hela vägen! Gick iväg på lunchen och testknarkade! Wii jag är gravid!!!:)
Men äl + 4 känns också för tidigt för spottings. Kanske kan det vara en nidblödning ändå, eller en älblödning. Jag skulle inte ge upp dig!
Jag fick rosa flytningar igår och i dag är de åt det lite bruna håller, på äl + 10/11 så här känns det som att mensen är på gång. :/
Jaha... Idag 4 dagar efter ÄL får jag en rosa flytning när jag torkade mig. Förmodligen ingen nidis då det är förtidigt. Men en jävla spotting!!! Vilken innebär - att det är kört. Ohhhh jag blir så arg. Jag som tagit provera från ÄL. Hur är detta ens möjligt?
Men äl + 4 känns också för tidigt för spottings. Kanske kan det vara en nidblödning ändå, eller en älblödning. Jag skulle inte ge upp dig!
Jag fick rosa flytningar igår och i dag är de åt det lite bruna håller, på äl + 10/11 så här känns det som att mensen är på gång. :/