• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Arvius91

I söndags fick jag positivt utslag på ÄLtest. Har sen i tisdags haft väldigt ont i mina bröstvårtor.

Detta är exakt samma symptom som jag hade vid min förra graviditet, som slutade i missfall i v.6 nu i december.

Jag hoppas att jag är gravid igen! Men samtidigt himla orolig eftersom symptomen är desamma och att den graviditeten gick så dåligt!

Kommer bli långa dagar innan jag kan testa testa nästa helg :/

• sebbejonte
    glittersol skrev 2016-01-08 12:21:47 följande:

Grymt sexat!

Min fiffi hade inte klarat av det!

Jag har väldigt hög sexlust, har alltid haft så jag har alltid haft så mycket sex så jag är van ;)
  • mininiss

en konstig fråga har någon av er haft ont i ryggen alltså nedre delen av ryggen? 
    hade ett mf i mitten av december och de vissa plus täcken fram till 2 januari men nu är den borta och har sån konstig känsla i magen och nedre delen av ryggen.
    kan man bli gravid så fort efter ett mf eller är de symtom från mf jag fortfarande har?

• nepe
    vanjastina skrev 2016-01-07 20:58:27 följande:

Det känns som det inte kommer att bli ngt denna månad heller. På cykeldag 12 fick jag fertila flytningar och hade det även cd 13 och 14. Igår på cd 15 kändes det ngt "torrare" så trodde äl skett men sen har jag haft rikligt med äl flytningar idag med. Hade sex cd 10, 12, 14 och 15 (vid 01.00 på cd 15). Men nu reser sambon bort så kommer inte kunna ha mer sex denna månad och äl har ju uppenbarligen inte varit ännu eftersom jag fortfarande rikligt med äl flytningar så känns inte som vi tajmat äl bra alls :/ Så jävla sugigt.

Det är ju ganska lätt att blanda ihop sperma och äl-flytningar.. Det kan inte vara det? :)
  • lillverra

Ja imorgon är det

förra månaden var mensen två dagar tidig.

Inga som helst symtom på graviditet. Så tvivlar på att det tagit sig. Äl testen visar positivt. Så får väl se om mensen kommer inatt/imorgon annars testar jag söndag morgon. Drömde inatt att jag plussa. Jävla dröm kommer nog inte vara sant då inga symtom finns.

• lillverra

Ja imorgon är det bim skulle det ju stå.

Ännu positivare äl test idag och ingen mens gjort mig redo ifall den kommer inatt..

Eftersom jag inte har graviditets symtom så vågar jag inte tro att det tagit sig.

Svar på tråden BIM januari 2016