ALSI skrev 2015-12-10 23:18:11 följande:
Jo, det måste kännas jobbigt för er. Vi har många "om", men det är inget om som verkligen är någon garanti känns det som. Även om han troligen levt nu om han fått komma ut i 29+6 eftersom han nu var så stor och frisk... För er känns det som det måste vara ännu mer påtagligt...
Nej, man har ju hört om knutar på navelsträngen och att ha den runt halsen osv, men att det oftast inte är någon fara för att den är så elastisk, men något sådant här hade man ju inte minsta aning om skulle kunna hända... Som sagt, sådan otur ska man inte få ha!
Det var bara precis på gränsen på utslaget på Stickan lät det som. Därför de ska göra en odling. Antar att det kan bli värre, jag har heller aldrig haft uvi så... Se om man får en ny antibiotikakur då... Suck! Men viktigt att få bort det då det ju inte är bra att ha om jag blir gravid!
Jo, jag antar att FK vill att man kommer tillbaka. Det går nog bra, men känner att jag verkligen vill komma iväg en sväng innan. Vi har inte hittat någon resa än, men både jag och maken skulle tycka det var kul att komma till Thailand. Ingen av oss har varit så långt bort tidigare.
Jag ska träffa min chef på stan för jag måste sätta betygen... Kändes bäst att bestämma att ses på stan, tror inte jag är redo för att komma till jobbet än. Men jag gillar att ha koll så det känns bra att få lite information också och kunna diskutera vårterminen... Då jag egentligen skulle vara hemma med en bebis...
Ja man vill ju vara fullt frisk när man blir gravid för att det ska vara optimalt för det lila knytet att må bra! Hur känns det med avslaget, börjar det kännas som att det avtar?
Thailand är underbart, tycker personligen om Phuket sidan bäst. Khao lak var vi 2014 helt underbart, sen nu i januari var vi i Krabi - inte en favorit för mig, för mkt stad och skitigt, stranden var inte fin alls, utan man var tvungen att ta en båt för att komma till fina stränder - men de stränder var helt otroliga! Nu ska vi till Karon Beach, de ligger på samma kust linje som Khao lak, med underbara stränder precis intill hotellen och även möjlighet för båtturer till underbara stränder och öar!
Hoppas ni hittar en resa till Thailand, kanske kommer upp någon sista minuten.
Förstår att du inte vill in till jobbet, tror jag inte orkade mig på först 2 månader, och då kom jag dit på kvällen när inga andra var där förutom ett par utvalda.
Känner igen kontrollbehovet, likadant här
Men kan kanske vara skönt att träffa chefen och få tänka på lite annat, lycka till!
Träffade min "nya" BM igår också - usch tycker inte alls om henne... känns jobbigt. Men får trösta mig med att det inte blir spec många besök med henne då jag kommer gå hos spec BM efter v. 22.
Blir så besviken över att min BM som jag hade med dottern har precis slutat...