Forts på #1154.
Det var dessa ledare/grupper som skulle ha fått betalt av kriminella högerextremister, för att ge sig på Europeiska flickor/kvinnor, oftast var dom flera som gav sig på en och samma kvinna.
Anledningen är förstås uppenbar även för dig, alltså att ge flyktingarna skulden, och "bevisa" vilka skithögar dom är, och att vi måste stoppa deras väg in i EU
.
Det här vet man att det är sant, det har dessa unga män/pojkar själv bekräftat, vissa blev ju gripna.
Med det menar jag inte att det enbart var så här, helt klart så förekom det att andra även gjorde sig skyldiga till liknande saker.
I varje land så pekades landsmän ut, både av vittnen och de drabbade flickorna, dessutom så fanns det de som hade folmat angreppen, nåt som högerextremisterna försökte tysta ner eller påstå att det var lögn.
Åtminstone en gång gick det snett, då började högerextremister Twittra innan det ens hade skett nån anmälan eller nåt övergrepp, det kunde man konstatera efteråt genom att se när övergreppen gjordes och när Twittrandet hade börjat.
En annan sak du bör ta till dig, och som jag vill nämna, är att samma högerkrafter alltid kallade dessa pojker och unga män för "gatubarn", men dom här grupperna tillhör den organiserade kriminella verksamheten, inget annat.
Gatubarn i dess verkliga mening är inte organiserade eller är kriminella på det sättet, utan man skulle kunna säga, att dom är de ungas motsvarighet, till de vi kallar tiggare och hemlösa..
------------------------
Bara lite info, så du ska förstå att jag är hyfsat påläst, och inte bara plockar saker ur lyften, när det gäller flyktingarna.
Som du säkert börjar ana, så har/är jag involverad i en hel som rör flyktingproblematiken, och har även sett eländet på nära håll, har bott i Gambia och försökt hjälpa där, men det är svårt, mäniskor gör precis allt, när dom väl har bestämt sig för att försöka ta sig till Europa.
Så jag har flera vänner som bara försvunnit eller drunknat i Medelhavet.
Ursäkta om det blev mycket skrivfel, jag har inte läst igenom nåt av det jag skrivit.