En käftsmäll till undergångsprofeterna
Hur vanligt menar du att det är att läkare har samröre med kriminella gäng? Hade den lilla bebisen också samröre med kriminella gäng menar du?
Det är smått otroligt att du inte ser allvaret i att en kvinna, läkare, mamma med bebis i famnen blir avrättad med flera skott i huvudet.
Vad spelar det för roll om kvinnan utgör ett undantag från dina hobbyteorier? Hon är fortfarande avrättad av de du försvarar.
Läkaren i detta fall hade barn och förhållande och gick i detta fall bredvid en grovt kriminell person. Barn, oavsett det är 4 åriga flickor i bilar, barn i granatbekastade lägenheter eller spädbarn i famnen på den som delar ett liv med en grovt kriminell blir tyvärr inblandade i de kriminellas liv och död. Samhället väntar många gånger för länge med att omhänderta barn i utsatta situationer, andra gånger får samhället inte göra någonting.
Vem menar du att jag försvarar jag då jag redogjort för polisens olika teorier så som de presenterats i media och sagt att jag inte vill påstå det ena eller andra om vem som var måltavla och varför förrän det finns fakta?
Sen när blev avstående från att spekulera utan underlag ett försvar för det ena eller andra?