Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
SvT är en del av sharia-sosseriet. När en av de utvisiningsdömda imamerna som säpo bedömt utgör ett allvarligt hot mot Sverige kom tillbaka till Gävle-moskeen beskrev SVT det hela som "kramkalas" och att han var som en " rockstjärna".
Hmm, jag kan inte ta ansvar för dina fantasier.
Men det ska jag erkänna att du gett kolerikerhögern ett ansikte på FL
Judar, muslimer, kristna et cetera - födda i Sverige eller immigrerade - liksom invandrare och svenska med en konservativ världsbild (som exempelvis ser på könsrollerna som allra främst biologiskt betingade) eller som har en skönromantisk syn på nationer (exempelvis kurder som har ett väldigt känsligt och starkt förhållande till det här med nationer) och MÅNGA fler subgrupper - helt enkelt ~3/10 av Sveriges befolkning, miljontals människor från när och fjärran.
Kan du inte berätta om vilka >>grundläggande svenska värderingar<< som dessa grupper saknar?
Judar, muslimer, kristna et cetera - födda i Sverige eller immigrerade - liksom invandrare och svenska med en konservativ världsbild (som exempelvis ser på könsrollerna som allra främst biologiskt betingade) eller som har en skönromantisk syn på nationer (exempelvis kurder som har ett väldigt känsligt och starkt förhållande till det här med nationer) och MÅNGA fler subgrupper - helt enkelt ~3/10 av Sveriges befolkning, miljontals människor från när och fjärran.
Förklara då relevansen och syftet i sammanhanget - när du tar upp >>rasism<<, >>nazism<<, >>könsstympning<< och >>pedofili<< när jag har skrivit om grupperna såhär:Och YTTERST tydligt pratar om deras representation SOM GRUPPER i Public Service.
Och när du tar upp sådana saker i ett löpande led efter att jag ställde den här frågan: