Vi som ska påbörja IVF2 2016
Jag har ingen glad gubbe än, och jag håller alla tummar för att gubben heller sig undan även imorgon. De gör inte FET på söndagar i Falun så jag vill inte ha glad gubbe en måndag! :)
Stajlish: Har hör om par som fått sexförbud,därförjag undrade hur det fungerade
Idag fick jag tillbaka en jättefin blastocyst så nu är det bara att vänta och se om det har lyckats. Ruvningen känns alltid så lååång.
Kul att vi är några som kommer ruva samtidigt.
Roligt att det går framåt för er Regnbågsdröm, iskristaller, irrbloss och stajlish! Hoppas det går bra även för er andra!
Hur mår du nu Sally Cinnamon? När är det dags för dig att börja med sprutor?
Jag sprayar på, tålamodet och humöret har verkligen inte varit på topp + lite huvudvärk till och från, men det kan lika gärna vara förkylningen som aldrig bryter ut... Känns ändå som jag klarat mig lindrigt så här långt, låter som att många av er haft det värre :/
Tisdagen den 26e är det dags att börja med sprutor (Puregon 100ie). "Så klart" har jag en jobbresa och ska flyga just då... Läste på lite om kanyler i handbagaget och det är ju ingen hit utan intyg. vill helst inte krångla med intyg framför chef och kollegor heller, så hoppas nu verkligen att flyget inte blir försenat och att jag kommer hem och kan ta den på kvällen enligt plan. Dålig tajming, men det borde lösa sig!
Ta hand om er!
Nu är jag ruvare igen! Blastocysten klarade upptiningen galant och har nu flyttat in i mig! Nu hoppas jag det är vår tur! Om två veckor vet vi :) Håll tummarna!
kul med alla ruvare, här är det testdag den 6/2