• stajlish

Vi som ska påbörja IVF2 2016

Iskristall skrev 2016-01-28 11:19:44 följande:

I morse startade mensen, så i morgon påbörjar jag min IVF2!! Så spännande, både jag och sambon är exalterade nu...igen haha

Grattis! Lycka till! =)
  • stajlish
    Iskristall skrev 2016-01-28 17:17:57 följande:
    Tack Stajlish! Hur går det för dig nu?
    Jag ruvar på... tiden går såååå sakta! =)
  • stajlish
    Iskristall skrev 2016-01-28 17:17:57 följande:
    Tack Stajlish! Hur går det för dig nu?
    Jag tjuvtestade idag...en vecka för tidigt.. vad tror ni? visst är de ett svagt streck där??!! är på RD7 idag... =)
  • stajlish
    Calliope skrev 2016-01-30 17:35:14 följande:
    Det ser absolut positivt ut, så jag vågar mig på och säga grattis.
    Tack! Vågar inte tro på det riktigt än.. är ju så tidigt.. men ska testa imorgon igen så får vi se...men de bådar ju gott helt klart :)
  • stajlish
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-30 18:48:55 följande:
    Ägglossningssprutan ger falskt positivt i 10 dagar. Så har du otur kan det lika gärna vara pga den. Därför man inte ska testa i förväg.
    Jag har inte tagit nån ägglossningsspruta? Jag gjorde FET i ostimulerad cykel... så den kan det inte vara =)
  • stajlish
    Iskristall skrev 2016-01-30 20:06:09 följande:
    Visst ser man ett svagt streck där! Håller tummarna att det blir starkare så du kan andas ut och glädjas!
    Tack! <3 Kram
  • stajlish
    Regnbågsdröm skrev 2016-01-30 21:34:29 följande:
    Okej, vad bra! Då är det väl bara att gratulera då
    Tack!
  • stajlish
    Nmg skrev 2016-01-30 22:25:50 följande:

Grattis!

Tack! Fick ett ännu starkare streck idag så... jag är gravid =) Kan knappt tro att det är sant! Hoppas det går hela vägen nu! Hur går allt för dig?
  • stajlish
    Nmg skrev 2016-01-31 10:52:59 följande:

Åh vad roligt att det gick bra denna gång, underbart! Det kommer gå jättebra! jo det går bra här oxå, snart v 11. Är här inne ibland och tittar till er och håller tummarna att alla får plus! 2016 blir ett bra år för oss alla

Ja, så glad! Kan knappt tro att det är sant... vill att de ska va v.12 nu så man kan andas ut lite o berätta för alla :P Vill skrika ut det till hela världen typ! Haha! Har du några gravidsymptom? :)
  • stajlish
    Iskristall skrev 2016-02-04 09:01:25 följande:

Uppdatering, det blir ÄP på måndag och återföring på onsdag nästa vecka! Nu är det verkligen på G igen!

Härligt! :) Grattis!
  • stajlish
    Iskristall skrev 2016-02-08 12:03:22 följande:

Uppdatering:

Allt har hittills gått så mycket bättre den här gången! 10st ägg fick de ut! Så mycket bättre än förra gångens 4st Jag bad om och fick bara halva dosen intravenös smärtis och en tablett mot illamående innan ingreppet och har sluppit illamåendet och kräkningarna jag drabbades av efter förra plocket! Sååå skönt!

Nu är det bara att hålla tummarna för att äggen vill befruktas också och att det blir återföring på onsdag som planerat. Och gärna nåt till frysen. I morgon börjar jag med Lutinus.

Grattis! Va härligt =)
  • stajlish
    Sally Cinnamon skrev 2016-02-08 19:46:21 följande:

Hurra! Ruvar!
    Lite rapport: elva plockade ägg, fyra befruktade. Tre till frysen. Så nöjd!!

Jättebra ju! =) Grattis!
  • stajlish
    Sally Cinnamon skrev 2016-02-18 10:55:11 följande:

Jihoo! Jag tror ju också att det är ett plus eftersom det känns liknande som det gjort när jag plussat förut.
    Förra ggn blev det just ett tidigt missfall så jag ropar definitivt inte hej än. Men kanske ett litet svagt glädjepip i alla fall :)

GRATTIS!!! =)
Svar på tråden Vi som ska påbörja IVF2 2016