Vi som ska påbörja IVF2 2016
Ikväll är det dags för Ovitrellen!
Typiskt bara att jag börjar bli förkyld, hoppas inte det påverkar negativt!?
Ikväll är det dags för Ovitrellen!
Typiskt bara att jag börjar bli förkyld, hoppas inte det påverkar negativt!?
Kan det inte till och med vara bra med ett immunförsvar som jobbar med nåt annat? Har för mig jag har hört det. Det är i alla fall inte farligt.
Haha, alltid finns det något att noja över!
Jag tror inte det kommer påverka dig negativt. Jag fick influensa med feber, halsont och värk i kroppen tre dagar innan det var dags att få tillbaka blastocysten och jag blev gravid ändå.
Lycka till på ÄP imorgon iskristall!
Just ja! Lycka till själv på nipt! <3
Det går bra ska du se! Du får uppdatera sen hur det gick
Uppdatering:
Allt har hittills gått så mycket bättre den här gången! 10st ägg fick de ut! Så mycket bättre än förra gångens 4st Jag bad om och fick bara halva dosen intravenös smärtis och en tablett mot illamående innan ingreppet och har sluppit illamåendet och kräkningarna jag drabbades av efter förra plocket! Sååå skönt!
Nu är det bara att hålla tummarna för att äggen vill befruktas också och att det blir återföring på onsdag som planerat. Och gärna nåt till frysen. I morgon börjar jag med Lutinus.
Tack tjejer!!
Nmg: Gick det bra att ta nipt testet, var det bara blodprov de gjorde?
Det var ett. UL först allt såg bra ut, däremot hade jag kanska många folikellreste kvar från stimuleringen det va vanligt men det förklarar varför jag känt mig lite svälld i magen