Någon i Blekinge/Karlskrona som väntar sitt första barn?
Hej tjejer! Tycker det vart tyst här nu ett tag.. Hur är det med er? :)
Själv ska man på rul imorgon så är himla nervös och förväntansfull nu.
Annars är det bra, hur är det själv? :)
Hej tjejer! Tycker det vart tyst här nu ett tag.. Hur är det med er? :)
Kan någon förklara för mig hur foglossning känns? :/
Jag har hört att om man läser en kort bok dagligen som rimmar för bebisen när den är i magen så känner han igen det sen när man läser när han kommit ut. Försöker hitta något passande men det känns väldigt svårt, har ni några tips?
Gud vad jag är avundsjuk på er tjejer som redan är så långt fram. Själv är man bara i vecka 26 och längtar ihjäl mig. Har också stora problem med sammandragningar, ryggont och ischias. Försöker även förstå mig på alla papper som FK ska ha och försöker få mitt motvilliga jobb att hjälpa mig med grav.penning vilket känns omöjligt. Jag kommer inte klara jobba fram tills han kommer, det bara går inte. Känns redan motigt. Jag önskar er lycka till, hoppas ni får genom era sjukskrivningar och håller er friska och krya tills bebisarna kommer.
Några fler som är intresserade av att vara med i vår facebookgrupp? Skriv isåfall er mailadress här eller i privatmeddelande så lägger jag till er.
Hej :) Jag är precis lika gammal som dig , och väntar mitt första barn :) bor i Ronneby och Sölvesborg i blekinge :) jag väntar mitt i slutet av oktober men vill gärna följas åt :)
Hej tjejer! Hur går det för er?? Tycker här är lite tyst allt. Vi ligger på BB nu, vår lilla prins kom i tisdags morse. Oj vilken häftig tid ni har framför er med förlossningen och allt. Ni kommer helt plötsligt förstå begreppet kärlek vid första ögonkastet. Personalen här är också helt underbar!!
Kände ni när er bebis la sig rätt? Och isåfall hur kändes det?
Jag är i vecka 14 och 6 dagar gåen :)
Asså jag har idag fått så otroligt ont i mitt vänstra revben, det är inte ens den sidan han brukar sparka mest åt. Jag kan inte minnas att jag fått ont inatt eller så utan det har bara blivit värre och värre. Och nu kan jag varken hosta eller skratta utan att gråta en skvätt av smärta. Är det någon som varit med om detta?