BF Oktober 2016
Det är inte alla som illamåendet går över v 12. Hoppas det bara är tillfälligt och att du inte behöver kräka mer
Det är inte alla som illamåendet går över v 12. Hoppas det bara är tillfälligt och att du inte behöver kräka mer
Har ni börjat handla något till bebis än? :)
Det kommer säkert gå bra imorgon. Hoppas du får lite sömn. Lycka till
Skönt du har fått sova, hoppas allt går bra idag
Vad skönt att allt såg bra ut, ja det är en mäktig känsla när man ser det lilla livet sprattla runt där inne..
Ursäkta att jag kapar tråden!! Såg att du gjort kub på akademiska, ska dit i veckan. :) Hur var dom där? Får man en liten bild med sig hem? :) vi verkar ligga rätt lika i tiden, jag har rul 8 juni på akademiska. Tyckte det var lite kul så kände att jag ville skriva. :)
Jag tror alltid man har den känslan innan man ser på ul.. har gjort en del UL och varje gång innan man får upp den på skärmen så har man hjärtat i halsgropen... tänk om där inte är något.. jag har mitt rul den 16 maj, längtar så.. och hoppas den vill visa om den är en tjej eller kille
Ja men verkligen!! Jag hänger inte riktigt i dom här trådarna utan gick mest in för skoj skull och läste och såg din bild och text! Super kul!!
Vi ska dit på fredag! Hoppas jag får en lika gullig bm som dig! Haha man är ju sååå nervös. Går jag efter senaste ultraljudet jag gjorde så har jag bf 31oktober, såg att dom sagt 30 för dig! Kul och se om dom flyttar det något på fredag. :) annars kanske vi möts på BB. ;)
Tyckte jag läste att det var ditt första barn? Mitt första iaf! Fyller 26 iår!
Va skönt att allt gick bra, det är så skönt efteråt när man vet , måste säga vilken underbar bild ni fick <3
Jag har också börjat spåna lite på föräldraledighet. Jag kommer ha 4 veckors semester i juli, sen tar jag ut 18 dagars semester innan bf så kommer vara hemma typ hela oktober.
Därefter hoppas jag att jag kan ta ut 3 dagar/vecka av föräldradagarna när bebisen kommer. Hade tänkt vara hemma ett år och sen får fästmannen vara hemma. Vet inte hur länge han kan vara hemma men vi hoppas på 8 månader.