BF Oktober 2016
Så jäklans typiskt när man sitter där nervös och så får man vänta 20min på att få bli uppropad! xD
Haha jaa! Sen går man väl säkert över tiden eftersom att det är första barnet, verkar vara vanligt. :)
Lycka till idag <3
Så jäklans typiskt när man sitter där nervös och så får man vänta 20min på att få bli uppropad! xD
Haha jaa! Sen går man väl säkert över tiden eftersom att det är första barnet, verkar vara vanligt. :)
Det låter jättebra
Sista dagen i tajt klänning på jobbet innan det är dags att berätta för dem. Tänkte avvakta några veckor till...
Bilden verkade inte vilja följa med
Tycker du inte att det är svårt att dölja magen? Vilken vecka är du i nu?
Det var rena himmelriket för mig när jag börja använda mammatights...
Jag springer redan nu runt i stora tröjor för att dölja. Min bula är nog i likhet med din i storlek. Vecka 15 imorgon. Längtar tills vi gått ut med det till alla och magen börjat växa till sig ordentligt så man kan traska runt utan att behöva dölja den. :)
V.17 här och vi har gått ut med det. Fruktansvärt skönt!! Jag har BARA tajta kläder och vill att alla i hela världen ska se magen! Haha!
Och fått en Bola av min sambo som jag går runt och plingar med :)
Då var det klart! 31oktober som jag misstänkte!! Fick lägsta risk på kub!! Känner mig helt snurrig av glädje. :)
Har berättat för min familj och ett par vänner. Så berättade jag för chefen i tisdags. Kollegorna på avdelningen får veta om en och en halv vecka då vi har möte. Resten av kollegorna vet jag inte. Sambons syskon får veta efter rul, lika så resterande av släkt och vänner. Vi träffar dem så sällan så. Bara de vi tråffar ofta som fått veta.