BF Oktober 2016
Va på rul idag, frisk pojke bf 25/10,,
Va på rul idag, frisk pojke bf 25/10,,
Jag förstår det! Va mysigt det måste kännas! På något vis så känns rul som en viktig milstolpe.
Kanon! Tack då vet jag! :) Är verkligen supernervös! Vi har en jättesen tid 20.00. Haha kändes "smart" när jag bokade den, men nu känns det jävligt oplanerat. xD
Huuh allt såg bra ut!!! En frisk liten bäbis!!
Ja verkligen! Hon frågade vilket bf vi fick på kub och sa sen "den växer fint efter det" så jag antar att jag blev kvar på 31 oktober? Haha. :)
Jag börjar fundera på det här med vagn. Är riktigt sugen på en Emmaljunga Mondial (antingen vanlig eller de lux). Någon som har erfarenhet av den?
Jag är också sugen på Emmaljunga fast (double viking 735). Hört att de är av bra kvalitet. Någon som
har den? Har brio smile i dagsläget och den är jag faktiskt nöjd med, men 20:e oktober blir det två minisar som måste få plats.
Fick förslaget att köpa efter sommaren då dem rear ut emmaljunga vagnar när 2016 modellerna kommer in :)
Precis, vi har ju gott om tid på oss :)
Det var de sa på babyproffsen iaf så hoppas att det stämmer.
Jag är i för sig kort typ 155-157 cm, och jag upplever den som väldigt hög och bred, så jag gillar den inte alls... även min man upplevde den som stor, han är väl ca 185 cm..
Idag fick fästmannen för första gången känna en spark :) så himla häftigt!
Hej Hoppas alla mår bra och har en trevlig helg
Tänkte kolla med er andra gravida kvinnor. Foster rörelse? är det för er som för mig, att han ena dagen är jätte aktiv med starka sparkar och andra dagar e han lugnare inte lika starka sparkar
Läste att man ska vara uppmärksam på minskad foster rörelse men gäller det nu oxå eller e det senare närmare slutet? Kanske bara jag som är onödigt nojig.
Kram på er tjejer