någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Test från i morse visar plus. om det inte blir starkare har jag fått en kemisk som sist. Blir det starkare är det bara att tacka och ta emot.
Test från i morse visar plus. om det inte blir starkare har jag fått en kemisk som sist. Blir det starkare är det bara att tacka och ta emot.
Aah finns inget att göra åt verkar det som. Känns bara så löjligt o få upp hoppet. Hoppas på ingen graviditet än kemisk igen för det skrämmer mig till o tro att d är fel på livmodern isf. Har det slutat blöda på dig föresten? Har inte kommit mer sen igår. Kan prognoserna förhindra så pass? Sist använde jag inte lutinus utan progesteron men dett blödde igenom ändå nu kommer det inget.
Nu drar jag, mannen och våra bästa vänner till Uppsala och ska se Ghost ikväll! Ska bo på hotell och bara slappna av. Ska bli så kul och skönt att tänka på lite annat ett tag. Tevlug helg på er allihop. Och engsan, Lycka till i em!
Kram!!
Testet var negativt vilket jag redan räknat ut. Mer ont i magen nu och blödningen är klarröd och ökar i mängd! Då är det bara försöka ta sig upp ur gropen igen och hitta nya krafter om än det känns just nu att jag fan ger upp! Så jävla orättvist livet kan vara!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, livet är bra orättvist ibland.
Men vi är starkare än vad vi tror. Jag trodde aldrig att jag skulle gå igenom detta en 5:e gång men här sitter jag, och ännu så länge trots brännande underliv så är det värt det. Kram
Stort grattis till er tjejer! ??
Stort grattis till er tjejer! Förra inlägget skulle avslutas med Ett hjärta men det blev tydligen frågetecken i stället! Kram