Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
BF-lista:
12/10 Stajlish 31 år, första barnet. Borås
16/10 Jewel. 32 år. Andra barnet. Göteborg
24/10 Lallallalla 39 år, andra barnet.
25/10 Libra1 39 år, Änglamamma, Malmö
25/10 CvL2015 31 år, första barnet. Strängnäs
Hej tjejer!
Får man hänga på? Plussade i måndags, vårt 2:a ivf försök. Har officiell TD på fredag, så ska ta klinikens test då och ringa dem. Verkar bli bf 30 okt. Men en app jag laddat ner säger bf 31:a okt. Lägg gärna till mig på er lista, kan inte göra det via mobilen.
Lite svullen, lite överstimuleringssymptom gjorde att jag testade. Men har pratat med kliniken och de säger ingen fara för mig. Idag har det börjat kännas lite bättre. Vilket iof gör mig lite orolig på att hcg skulle gå neråt istället för uppåt. Har bara läst att det blir värre till att börja med. Men ska säkert inte oroa mig för det, utan bara vara glad för att det inte blir värre
Kollar också efter nån bra gravid-app
Usch, jag har börjat vakna på nätterna vid 3-4 utan att kunna somna om. Jättejobbigt! Man är ju trött nog som det är.
Såg att flera har appen Gravid och Baby. Är den buggig för er? Ibland laddar den två sidor samtidigt och blir totalt omöjlig att läsa. Jag ska nog testa nån mer app.
Usch, jag har börjat vakna på nätterna vid 3-4 utan att kunna somna om. Jättejobbigt! Man är ju trött nog som det är.
Såg att flera har appen Gravid och Baby. Är den buggig för er? Ibland laddar den två sidor samtidigt och blir totalt omöjlig att läsa. Jag ska nog testa nån mer app.
Tack för grattis! Ska bli en spännande resa det här. Första gången jag gör den!
Då var vi ju där samtidigt båda gångerna :D
Jag tycker lite både och, men övervägande bra! Nu när vi fått plus så hoppas jag UL är sista besöket där :)
Tack Libra1, Iallallalla och Sally Cinnamon :)
Hur beräknar ni förlossning?
Nu hittade jag på babyvärlden där det gick att räkna ur efter befruktning. Då har vi bf 22/10 utefter befruktning samt cykellängd. Då har vi bf 22/10 :)
Nu hittade jag på babyvärlden där det gick att räkna ur efter befruktning. Då har vi bf 22/10 utefter befruktning samt cykellängd. Då har vi bf 22/10 :)