• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

Kajo skrev 2016-06-14 06:37:47 följande:

Är det fler än jag som är dåliga i magen? I två dagar nu har jsg vaknat på morgonen och måste gå på toa med en gång. Jag varvar hårda besök med lösa besök:/

Igår va jag faktiskt hemma pga en kass mage. Borde jag prata med BM om detta?

Min mage är också lite konstig, oftare lös än hård. Jag äter järntabletter, kan bero på det kanske. Men det varierar ganska mycket, har varit bättre senaste veckan. Har du googlat? ;)
  • jewel
    Pipam skrev 2016-06-14 16:46:09 följande:

Har vart på RUL idag! Allt såg bra ut och vi väntar en liten pojk!

Grattis! Vad roligt med en liten pojk till! :)
  • jewel

Grattis till fina RUL! Jag har uppdaterat listan lite, men tänkte vänta med att lägga in den i trådstarten tills alla RUL har varit. 

Gingerpool - BF 15/10. Inte kollat kön.

jewel - BF 16/10. Pojke.

Soffan83 - BF 19/10

Frmid - BF 19/10. Flicka.

CB1982 - BF 20/10. Pojke.

Lallallalla - BF 24/10

Libra1 - BF 24/10. Pojke.

Queen5683- BF 26/10 

Sally Cinnamon - BF 28/10. Inte kollat kön.

Iskristall - BF 31/10. Flicka.

Pipam - BF 3/11. Pojke.

Pusheen - BF 8/11. Inte kollat kön.

Amie77 - BF 12/11. Flicka.

Irrbloss_83 - BF 12/11

Kajo - BF 16/11

JOLI - BF 16/11

Kärlekövervinnerallt - BF 19/11

Förstaivf - BF 21/11

• jewel
    Libra1 skrev 2016-06-16 12:39:48 följande:

Tack för att du ändrade till mig jewel. Har inte orkat sitta vid datorn. Mår lite dåligt just nu då jag är i samma vecka som vi förlorade vårt förra barn. Det är tufft. Men lillebror sparkar på en massa. Känner t om det utifrån. <3

Jag förstår att du mår dåligt just nu. Jag har läst din blogg idag o gråtit, läste den även då det hände. Kan inte ens föreställa mig hur det kändes o känns för dig. Många minnen som kommer tillbaka nu såklart. Din dotter kommer få en levande lillebror, det är jag övertygad om! <3 Kramar!
  • jewel

Förstår att det känns jobbigt för er som inte känner rörelser, speciellt när man är van vid det. Har ni testat att dricka kall saft o lägga er ner? För mig brukar det funka att äta en glass :)

• jewel
    irrbloss_83 skrev 2016-06-18 13:53:22 följande:

Mitt lilla pyre har kommit igång med sparandet igen nu, lite alkoholfritt firar-bubbel med tjejerna gjorde susen. Annars brukar det funka med kall saft eller en isglass :)

Härligt att höra! Nä, sparandet får väl börja när pyret är ute ur magen iaf ;)
  • jewel
    irrbloss_83 skrev 2016-06-20 11:15:03 följande:

Nu är RUL gjort. En väldans pigg och sprattlig liten pojke väntar vi. Nu sparkar han hejvilt i magen på mig. :) Trots begynnande foglossning (antar jag) är det så fantastiskt att vara gravid att jag bara vill gråta av lycka! Allt såg perfekt ut. Jag blev framflyttad två dagar, men egentligen bara pga deras datasystem.

Underbart!!! :)
  • jewel

Det blir fortfarande tekniskt fel när jag försöker lägga till länken till BF-listan i trådstarten. Får väl maila Familjeliv kanske..

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016