Höstbebisar efter IVF 2016
Tack alla! Man blir så orolig. :(
Det slutade direkt igen. Har kontaktat min BM. Annars åker vi till gynakuten imorgon. Gillar inte att det gör ont i ryggslutet. Får jätteont när jag går.
Tack alla! Man blir så orolig. :(
Det slutade direkt igen. Har kontaktat min BM. Annars åker vi till gynakuten imorgon. Gillar inte att det gör ont i ryggslutet. Får jätteont när jag går.
Kub utfört och vul.... Inget foster.. har tillbakavuxit... hinnsäck en hade ff vuxit, därav mina fortsatta symptom.. Fostret dog strax efter första vulet i v 7+3... tomhet, hopplöshet och tröstlöst....
Jag har fått en helt sanslös huvudvärk. Igår var det 8:e dan i rad. Vet inte vad jag ska ta mig till och vet inte hur jag ska klara av att jobba. Nån som har nåt tips som inte involverar alvedon? :(
Idag ska vi få träffa en läkare och kolla upp blödningarna. Nervöst!!! Vecka 15 nu. Magen växer i alla fall och jag går upp i vikt.
Allt såg bra ut med bebisen. Puh! Det är bara min livmodertapp som blöder. :)
Har fått tid för RUL, 26 maj.
Hoppas det går bra för er andra som ska göra ultraljud i veckan.
Jag har RUL 26 maj, men min BM har bokat in mig för att försöka höra hjärtljud den 6 maj också! Det gjorde mig glad att hon försöker vara tillmötesgående med min oro.
Är det någon som tecknat gravidförsäkring? Jag gjorde det igår, men den kickar inte in förrän i början av veckan 23.
Rosa moln och fågelkvitter var det här!
Har fått se en superaktiv liten kotte sprattla runt.
Risken för kromosomavvikelser är 1:20000! Superlycklig!!
Jag får väl ge mig nu.. Det ÄR en liten kotte där inne trots att jag inte känner något