• Regnbågsdröm

IVF mars/april

Hej alla!
    Vi har nu fått vår planering för vårt tredje IVF-försök. Vi kör långt protokoll och ska nu börja med synarela-spray den 20 mars. Enligt planeringen ÄP vecka 16. Några som är i samma tid och som vill följas åt? Hoppa gärna in i tråden!

• Svar på tråden IVF mars/april
  • celavie1
    Emmet1976 skrev 2016-04-27 19:05:01 följande:
    Klokt. Vink tillbaka säger mina två. :)
    Ha ha vad söta ni är! Ni ligger ju mig hack i häl här. Hoppas och håller tummarna för att det ska gå bra för alla i tråden. Ni förtjänar det så. Själv ska jag på ultraljud den 18 maj för att se om jag bär på något hjärta som pickar eller om det bara är luft. Denna väntan i IVF...... Långt kvar innan man kan börja hoppas på lycklig utgång.
  • Emmet1976
    celavie1 skrev 2016-04-27 19:18:41 följande:
    Ha ha vad söta ni är! Ni ligger ju mig hack i häl här. Hoppas och håller tummarna för att det ska gå bra för alla i tråden. Ni förtjänar det så. Själv ska jag på ultraljud den 18 maj för att se om jag bär på något hjärta som pickar eller om det bara är luft. Denna väntan i IVF...... Långt kvar innan man kan börja hoppas på lycklig utgång.
    Vi jagar febrilt efter och du håller stafettpinnen stadigt. Mot seger för team IVF april. :D
  • Regnbågsdröm
    Emmet1976 skrev 2016-04-27 19:31:32 följande:
    Vi jagar febrilt efter och du håller stafettpinnen stadigt. Mot seger för team IVF april. :D
    Kunde inte sagt det bättre själv! Nu jäklar är det vår tur! #teamIVFapril
  • Regnbågsdröm
    celavie1 skrev 2016-04-27 19:18:41 följande:
    Och jag tror på din hjälte, så mycket <3 Den har redan bevisat att den är en stark en!
  • celavie1
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-27 19:33:27 följande:
    Kunde inte sagt det bättre själv! Nu jäklar är det vår tur! #teamIVFapril
    Självklart!! Hihi! Ni har väl värmt upp och stretchat för nu kör vi!!Cool
  • celavie1
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-27 19:34:19 följande:
    Och jag tror på din hjälte, så mycket <3 Den har redan bevisat att den är en stark en!
    Ja hoppas så att det är fallet men har googlat på tok för mycket (skitdumt). Ska sluta med det nu. Leder inte till något gott! Så det så!
  • Regnbågsdröm
    celavie1 skrev 2016-04-27 19:59:52 följande:
    Hihih yeeah!
  • Emmet1976
    celavie1 skrev 2016-04-27 19:59:52 följande:
    ???? Mot seger! :d
  • 13Juli

Är på ruvardag 6. Men inga symtomer. Känns kört på nåt vis. Hoppas jag har fel

Svar på tråden IVF mars/april