BIM Maj, 2016
Åh, så himla tråkigt :( Förstår att du är arg. Önskar dig lycka till nu till nästa omgång! Även om du kanske inte kan ta till det just nu. :(
Åh, så himla tråkigt :( Förstår att du är arg. Önskar dig lycka till nu till nästa omgång! Även om du kanske inte kan ta till det just nu. :(
Efter mer och mer värk på morgonen så kom nu mensen. Hatar min kropp, ger upp snart. Nästa försök nr 8. Hur jävla svårt ska de va för kroppen att fatta att bli gravid? seriöst. Jag är så arg.
Jag gör ju det, men när jag väljer bilden så kommer jag bara tillbaka till denna sida och ingen fil har blivit vald. :/ Irriterande!
Jag tänkte också testa söndag morgon. Lycka till åt oss båda.
Äääähhhh nu kom det mer, så pass att det var i trosan så nu körde jag in en tampong. Gud så nedstämd man blir!:( vilket jäkla LUR! Har ju som sagt aldrig mensvärk om förens den dagen mensen kommer, och från två cykler på 26 dagar till att plötsligt komma dag 30. Snacka olägliga saker när man vill bli gravid, hann ju verkligen få upp hoppet! Blä. Har en massa saker jag tänkte ta tag i, städ och tvätt, nu sätter jag mig bara i soffan, orkar inte lyfta ett finger. Depp!
Dum som jag är kunde jag inte hålla mig utan tog ett test som såklart är negativt. Är bara på bim -6 men blir ändå besviken. Har haft sån konstig molvärk och illningar idag, hade hoppats kunna se något redan nu.. Denna jobbiga väntan!
Hur mår ni andra som har BIM kring 9-10 maj?
Fick ett svagt streck på CB Plus nu på morgonen. Där är ett streck och jag behöver inte anstränga mig för att se det. Men syns sjukt dåligt på bild. Detta är tagit i första urinen som kom. Skulle sedan kissa i mugg också för att kunna ta ett digitalt också. Så direkt efter 5 sekunder satte jag muggen under och skulle ställa ner på golvet och tappar den. Hahaha. Över mattan hahaha. Men hade lite urin kvar i mig så fick en skvätt i muggen tillslut.
Tog ett CB digitalt där i, och visade inte gravid.
Kan det vara ett spökstreck, eller påverkas det av att det togs i den sista urinen som kom ut? Det mäter ju från samma mängd HCG.
Vad tror ni?
Här är bilden!
Ingen som ser nått på mina test alls? "/
Någon som kan det här med livmodertappen? Hur den är vid graviditet?
Kände nyss efter, brukar inte vara några som helst problem att nå men nu var den så långt bak att jag knappt kom åt den! Den var hård, långt bak och bakåt lutad. Kan det vara ett tecken?
Det var jag som startade gruppen, men jag kommer lämna den nu, hade verkligen en känsla av att det skulle ha tagit sig denna månaden på 7e försöket, men tji fick jag, ännu ett elakt spratt av kroppen, mensen är på intågande.. Känns jobbigare för varje månad som den där jävla mensen dyker upp.. Man blir så deppig.. :( jag kommer ta en paus från familjeliv, hur glad jag än skulle vilja bli för alla fina plus här inne så går det inte, jag blir bara ledsen och mer stressad över att vi får negativa test, månad efter månad..
Alla lycka till er tjejer!
Så har jag också! Hittar den knappt :-/ Är det bra eller dåligt? Den är liten också, halvt öppen.
Ja, haha! Jag googlade också Såg att en del hade låg, en del hög, en del öppen, en del halvstängd
Jag är bara på ÄL+5 än så ingen mens förrän den 18/5... Hmm...
Den kanske bara fick för sig att krypa in och gömma sig för en stund och kommer ner snart, haha!!
Kan konstatera att när det gäller tidiga symptom kan jag inte lita på min kropp. Har varit extremt trött, gasig, trög i magen och känt livmodern jobba. Var stundtals helt hundra på att det tagit sig. :-/
Fy vad besviken jag blev nu på morgonen. Tog ett cb digitalt och fick inte gravid. Är på bim-3 och har en känsla av att mensen kommer under veckan. Men är inte så konstigt när jag vet att vi missade äl pga förkylning, vi fick till det dagen efter men kan nästan svära på att det var för sent. Så nu ställer jag in mig på att det inte blir en januaribebis.
Lycka till allihop!
Ni kanske inte kommer ihåg men jag gick ur tråden då jag fick neg test på bim och bara mens symtom. I förrgår och igår kom lite rosa flytning och sen försvann det. Blev arg på att mensen var sen men idag slog det mig att jag kanske borde ta ett test. Och titta vad som dök upp!!! :D
Bim+2
Det ultrasvaga strecket igår var på riktigt!
Oj oj vad läskigt! Nu börjar vi definitivt resan mot en bebis igen :D Hoppas nu allt går vägen!
Tack alla :D
Önskar er alla lycka till och ge inte upp hoppet om ni får neg innan eller på bim-dagen! Jag plussa inte svagt förrän bim+2!