• Micki88

BIM - juni 2016

BMI den 27/5, bara vänta o se vad som händer. :)

• Micki88

Hej, ser att jag är först på BMI listan! Läskigt!! Sjukt ont i brösten till och från. Dock har jag alltid massa pms besvär mellan ägglossning och mens. Fast hade ägglossning för 6-7 dagar sen så säkert för tidigt att känna något ändå!? 4:e försöket nu så börjar bli lite ivrig...

• Micki88

Håller tummarn att vi båda plussar när det är dags att ta ett test :)!!

Zoey90 skrev 2016-05-20 18:38:30 följande:

Håller tummarna!! Är på äl4 och har sjukt ont i brösten så jag har bestämt nu att det är ett tecken och något tramsigt pms. :D

• Micki88

Kör du med ägglossningstester?

columbus skrev 2016-05-20 18:47:00 följande:

Suck, inte en antydan på kommande ägglossning än trots att beräknad dag är på söndag. Hoppas det syns något i helgen!

• Micki88

Jag har haft! Cirka en vecka sen. Så nu går man och bara väntar. Har ont i brösten och vid sex igår hade jag såå ont i lillmagen på ena sidan. Fick avsluta... Jätte skumt!

Dalkullan92 skrev 2016-05-21 12:28:08 följande:

ÄL+4 i dag :) Vill spola fram tiden.

Tror jag redan börjat leta symtom :) hehe.

Men har sagt till karln som brukar ta på brösten varje kväll att han får hålla koll på om brösten ändrar sig å om jag bli ömmare :P Slipper jag kanske leta symtom.

Någon mer som haft äl och bara väntar nu??

• Micki88

BMI på fredag. Brukar dock ha mörkare flytningar två dagar innan. Så det närmar sig nu. Känner mindre än jag brukar göra så det kan ju oxså vara ett tecken :) annars brukar jag ha jätteont mellan ägglossning o mens. Men mina bröst spänner tull o från!

• Micki88

Skulle köra var tredje dag till ägglossning, sen varannan dag! För att behålla bra kvalité på dem. Sedan så lever dem ju i kvinnan i flera dagar oftast :)

Mandypandy90 skrev 2016-05-24 12:27:40 följande:

Här kom mensen idag. Men det känns ganska skönt att veta att det är den som legat och spökat. Har känt mig konstig, vilket jag gör ibland innan menar Men nu blir det nya tag! :D Hur tror ni man ska tänka för att ha störst chans att bli gravid? Många säger ju att man ska ha sex varannan dag från det att mensen är slut.

• Micki88

Ont i ljumskarna o underlivet! BMI på fredag. Känns som mensen är på gång....

• Micki88

Jag blir snart 28. Har ett barn som blir två i sommar ( han kom till på första försöket). Inne på försök 4 nu.

• Micki88

Åh, håller tummarna! Jag har BMI på fredag. Hur mår du? Känner du några symptom eller liknande?

Tiiffany skrev 2016-05-25 14:20:56 följande:

Blir 24år, första barnet försökt sedan augusti 2015, missfall v6 i november 2015

Bim idag och ingen mens än

Svar på tråden BIM - juni 2016