• Micki88

BIM - juni 2016

Vad är det för något?

Ont i bröst o blygdbenen men det har jag alltid innan mens så känns lite deppigt just nu. Men brukar få spotings två dagar innan och än så länge har jag inte fått några :)

Tiiffany skrev 2016-05-25 14:44:28 följande:

Tack! Håller tummarna för dig med!

Vi körde stimulerad inseminering för 2 veckor sedan. Jag känner mig som vanligt utan gravsymptom eller symptom på mens. Hur mår du? Känner du något? 

• Micki88

Tar upp till en vecka innan äggetfästet. Innan dess känner du nog inget. Kan ev få en lite blödning när det fäster, men det är inte så vanligt. Efter det kan du känna lite lite i bröst o tjejmagen. Samma symptom som pms typ

columbus skrev 2016-05-26 17:10:27 följande:

Nu får verkstaden (efter idag) vara slut för den här gången. Vi fortsätter köra på när vi är sugna men inte mer än så just nu :)

Hade fullt utslag på CB digitala test i tisdags (24:e) och kände ? vad jag tror ? av ägglossningen igår (25:e). Beräknas ha mens igen den 5/6 så min lutealfas blir med andra ord elva dagar. Hoppas inte det är ett problem.

När tror ni jag borde börja känna av symptom om det kommer visa sig några?

• Micki88

Spännande! Jag har BMI redan imorgon, hoppas verkligen inte mensen kommer. 4e försöket på barn nr 2 nu.

columbus skrev 2016-05-26 18:23:52 följande:

Okej, spännande! Är första försöket så vet inte alls vad jag ska förvänta mig. Man går ju dock och känner efter för minsta lilla tecken så visst lurar man säkert hjärnan en hel del. 10 dagar till beräknad mens nu i alla fall, så det ska man väl kunna överleva :)

• Micki88

Åh jag vet inte.. Har ett test hemma o vill så gärna vänta tills morsdag på söndag. vet dock inte om jag klara av att vänta...

columbus skrev 2016-05-26 18:36:10 följande:

Oj vad spännande! Håller verkligen tummarna! Tänkte du göra ett test imorgon eller vänta några dagar till?

• Micki88

Håller tummarna. Ett svagt test ska ju vara positivt!!!

Zoey90 skrev 2016-05-26 18:41:07 följande:

Testade idag redan. Äl+10.

Fick fram ett svagt streck efter testtiden, så ska prova igen imorgon. Vågar inte tro eller hoppas något än.

• Micki88

Såg nu att du skrev ang tiden! Hoppas du får ett plus snabbare imorgon :)

Micki88 skrev 2016-05-26 19:09:59 följande:

Håller tummarna. Ett svagt test ska ju vara positivt!!!

• Micki88

Ta det med med veckoindikator från clear blue :) bästa!

Zoey90 skrev 2016-05-27 06:26:05 följande:

Jag skymtar ett ytterst svagt svagt streck. Tror jag. Ska nog åka och köpa ett test av annat märke idag och testa. Några förslag?

• Micki88

Ser strecket!!! När hade du BMI nu igen??

Zoey90 skrev 2016-05-27 08:29:34 följande:

Igår kom strecket efter test-tiden och idag såg jag lite inom testtiden men blivit lite tydligare nu efter testtiden. Båda med morgonurin.

• Micki88

Ser possitivt ut!! Men ta det andra med så får du ett tydligare resultat!! :) spännande. Lycka till med andra testet. :)

Zoey90 skrev 2016-05-27 08:53:23 följande:

Bim på måndag. Äl+11 idag. Ska köpa ett digitalt idag för att testa med imorn tror jag :D jag är så otålig haha.

Men visst ser det ut som streck och inte bara spökstreck?

• Micki88

Du får haka på mitt ha is i magen tåg om du vill ;) vore det inte guld att plussa på morsdag?? :)

Zoey90 skrev 2016-05-27 12:41:59 följande:

Men jag är så osäker eftersom strecken kommer sent.

Det första testet igår såg jag strecket först efter en halvtimme och idag tig det också en stund, men inom 15 minuter iallafall(som är testtiden).

Vågar inte tro på det än.

Svar på tråden BIM - juni 2016